چگونه در برنامه Threads یک حساب تجاری ایجاد کنیم؟

Post Main

Threads، آخرین پلتفرم رسانه اجتماعی توسعه یافته توسط متا، به عنوان رقیب بالقوه توییتر توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است.
حساب تجاری برنامه Threads را می توان با پیمایش به تنظیمات نمایه و تغییر به یک حساب حرفه ای به دست آورد. یک حساب کاربری حرفه ای به افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان بیشتر کمک می کند.
چه بخواهید کسب و کار خود را تبلیغ کنید یا با مخاطبان هدف خود درگیر شوید، این راهنما به شما کمک خواهد کرد.

این مقاله راهنمای جامعی در مورد استفاده از Threads، تمرکز بر ایجاد یک حساب کاربری تجاری و بررسی موضوعات مختلف ارائه می دهد.

Threads چیست؟


Threads یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که توسط متا، شرکت مادر اینستاگرام طراحی شده است.

این یک تجربه میکروبلاگینگ مشابه توییتر را ارائه می دهد و به کاربران امکان می دهد پست هایی با حداکثر ۵۰۰ کاراکتر بنویسند، به اشتراک بگذارند و به آنها پاسخ دهند.

هدف موضوعات ایجاد یک فضای باز و دوستانه برای جوامع برای درگیر شدن در گفتگوی بلادرنگ است.

Thread ها بستری همه کاره را برای کاربران فراهم می کنند تا ایده های خود را با ویژگی هایی مانند محتوای متنی، لایک، ارسال مجدد و موارد دیگر بیان کنند.

همچنین بخوانید:Threads تردز یا توئیتر

چگونه یک حساب تجاری برنامه Threads ایجاد کنیم؟
مشابه اینستاگرام، می توانید یک حساب شخصی و همچنین یک حساب تجاری ایجاد کنید.

ایجاد یک حساب تجاری Threads به شما این امکان را می دهد که به طور موثر برند خود را تبلیغ کنید و با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید.

در اینجا نحوه ایجاد یک حساب تجاری در Threads آمده است:

۱.با استفاده از حساب اینستاگرام خود وارد Threads شوید.

Threads اپلیکیشن جدید میکروبلاگینگ است.

۲.به نمایه خود بروید و روی دو خط ظاهر شده در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

برای دریافت تنظیمات برنامه به نمایه بروید.

۳.اکنون روی Account کلیک کنید تا تنظیمات اکانت خود را مشاهده کنید.

تنظیمات برنامه Threads شامل گزینه هایی برای اعلان ها، حساب و همچنین حریم خصوصی است.

۴.بر روی گزینه “Other account settings” کلیک کنید. توجه داشته باشید که تغییر به یک حساب تجاری باعث تغییر حساب اینستاگرام شما نیز می شود.

تنظیمات حساب تجاری در گزینه تنظیمات حساب دیگر وجود دارد

۵.به برگه ترجیحات اینستاگرام هدایت می‌شوید، اسکرول کنید و گزینه “Switch to Professional Account” را پیدا کنید.

تنظیمات حساب تجاری در گزینه تنظیمات حساب دیگر وجود دارد


۶.پس از این کار بر روی دکمه ادامه کلیک کنید.

با حساب کسب و کار می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

۷.کسب و کار خود را توصیف کنید و به آن کمک کنید تا افراد بیشتری را به دست بیاورد.

ارزش نام تجاری را می توان با حساب تجاری حفظ کرد

۸.در نهایت، بیوگرافی، تصویر نمایه و موارد دیگر حساب خود را سفارشی کنید تا نقطه فروش منحصر به فرد برند خود را به نمایش بگذارید.


همچنین بخوانید: تردز چیست؟

استفاده از Threads برای ارتقای کسب و کار


موضوعات به کسب و کارها اجازه می دهد تا به مخاطبان گسترده تری دست یابند و آگاهی از برند را ایجاد کنند.

پلتفرم هایی مانند تیک تاک، اینستاگرام و فیس بوک یکی از راه های مورد استفاده برندها برای فروش محصولات خود بوده اند.

با این پلتفرم جدید و احتمال ارتباط بیشتر جوانان با روندها، برندهایی با مخاطبان جوان‌تر می‌توانند از Threads سود بیشتری ببرند.

در اینجا چند نکته برای استفاده از Threads برای ارتقای کسب و کار آورده شده است:

۱.برای ایجاد هویت برند قوی، برندسازی ثابتی را در تصویر نمایه، تصویر جلد و بیوگرافی خود حفظ کنید.
۲.محتوای جذاب و مرتبط ایجاد کنید که با مخاطبان هدف شما طنین انداز شود. از تصاویر، ویدئوها و متن مختصر برای جلب توجه استفاده کنید.
۳.از هشتگ ها و کلمات کلیدی مرتبط برای افزایش قابلیت کشف پست های خود استفاده کنید.
۴.با اینفلوئنسرها و کارشناسان صنعت همکاری کنید تا دسترسی خود را گسترش دهید و از مخاطبان جدید استفاده کنید.
۵.به نظرات و پیام ها به سرعت پاسخ دهید، حس جامعه را تقویت کنید و وفاداری مشتری را ایجاد کنید.

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *