ثبت سریال گارانتی

Post Main
3 / 5 ( 3 امتیاز )

قابل توجه مصرف کنندگان عزیز و محترم محصولات اوریکو

خواهشمند است جهت دریافت خدمات بهتر و اطمینان از اصالت کالا، اقدام به ثبت سریال گارانتی محصولات خریداری شده در سایت شرکت چهارفصل نمایید.

لازم به ذکر است که سریال محصولاتی که در سایت ثبت نشده باشد، فاقد گارانتی محسوب می‌شود. (بخش گارانتی از دادن خدمات به این دسته از محصولات معذور است).

در صورتی که سیستم سریال وارد شده را قبول نمی‌کند، لطفا از فرم تماس با ما با شرکت تماس بگیرید.

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

۱۶ دیدگاه
avatar
orico ۲۷ شهریور ۱۴۰۱

سلام لطفا با واحد گارانتی تماس بگیرید.

avatar
محمد ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

سلام کابل لن CAT7 اوریکو از دیجیکالا خریدم امروز رسیده دستم. رفتم داخل سایت 4 فصل میگه سریال محصول در دیتا بیس موجود نیست.6936761835459

    avatar
    اوریکو ایران ۲۳ شهریور ۱۴۰۰

    سلام تمامی سریال ها بروز شده می تونید ثبت کنید

avatar
میلاد سراجی خوزستانی ۱۰ تیر ۱۴۰۰

سلام و با عرض خسته نباشید شماره سریال LHX2020110300075 برای محصول دانگل بلوتوث مدل BTA-409 لطفا ثبت شود (4FASL.CO) و سوالی داشتم در صورتی که محصول مشکل داشت برای پیگیری ضمانت کالا کجا بایستی اقدام کنم بنده ساکن اهواز هستم آیا نمایندگی اوریکو در اهواز است ؟؟؟ اگر بله لطفا آدرس نمایندگی در اهواز رو بهم بدید و در غیر اینصورت لطفا منو کامل راهنمایی کنید و ناگفته نمونه من این محصول رو از دیجی کالا (digikala.com) خریداری کرده ام باتشکر

    avatar
    اوریکو ایران ۲۵ آبان ۱۴۰۰

    سلام دوست عزیز سریال باید توسط خود شما در سایت 4fasl.co ثبت بشه .همچنین آموزش های لازم در سایت 4fasl.co قرار داده شده است. لطفا شماره تماس خود را از طریق ایمیل و یا پشتیبانی آنلاین برای ما ارسال کنید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد. با تشکر

avatar
سید فرزاد هاشمی ۳۱ خرداد ۱۴۰۰

شماره سریال هاب ORICO MH4U-U3-03-CR-BP به شماره RC2020112601299 را قبول نمیکند برای گارانتی که در سایت ثبت شود.

    avatar
    اوریکو ایران ۱ تیر ۱۴۰۰

    سلام می تونید سریالتون رو روی سایت ثبت کنید. سایت 4fasl.co

      avatar
      سید فرزاد هاشمی ۱ تیر ۱۴۰۰

      سلام.سریال ثبت شد.سپاس از شما

        avatar
        اوریکو ایران ۳ تیر ۱۴۰۰

        ممنون از شما که سریال را در سیستم گارانتی ثبت کردین.

avatar
9124770656 ۳۱ فروردین ۱۴۰۰

سلام شماره سریال KWE2019102207750 برای محصول کابل CAT7 تو سایت گارانتی چهارفصل ثبت نمی شود

    avatar
    اوریکو ایران ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

    سلام آقای حبیبی هیچ مشکلی نداره می تونید ثبتش کنید. با تشکر

avatar
امیربهرامی ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

سریال دستگاه DH4U-U2 باسریال YC2017071805322 و با تاریخ ابطال گارانتی 1399/06/31 ثبت نمی شود

    avatar
    محمد ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

    سلام ببخشید میخواستم بدونم برای استفاده از گارانتی باید قطعه رو کجا بفرستم؟من یه هاب تهیه کردم از شرکت شما در دیجی کالا،روی سیستم اسمبل شد سیستم شناسایی کرد اما بعد از چند دقیقه سیستم خاموش میشد ،مشکل فنی داره قطعه، ممنون میشم راهنمایی کنید که چیکار کنم...قطعه گارانتی دار هست و سریالش هم ثبت شده از این نظر مشکلی نداره.ممنون

      avatar
      اوریکو ایران ۲۵ آبان ۱۴۰۰

      سلام دوست عزیز لطفا با واحد گارانتی تماس بگیرید 02154428000 داخلی 2

avatar
بهروز ۱۲ دی ۱۳۹۸

شماره سریال دستگاه hub h7928 u3 v1را قبول نمیکند برای گارانتی که در سایت ثبت شود

    avatar
    اوریکو ایران ۱۲ دی ۱۳۹۸

    سلام لطفا دوباره تلاش کنید تا یک ساعت پیش تمامی سریال ها در دیتا بیس بارگزاری گردیده . با تشکر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *