بهترین شارژر فندکی بازار

Post Main

بهترین شارژر فندکی بازار کدام برند است؟ بخصوص شارژر فندکی خودرو که بیشتر مورد استفاده مردم برای مسافرت‌های کوتاه مدت بکار برده می‌ شود.

بهترین شارژرهای فندکی بازار کدامند؟

با روی کار آمدن صفحات مجازی و استفاده مداوم از گوشی‌ها، اهمیت میزان شارژ باتری افزایش یافت. سوالی که برای کاربران پیش میاد این است که بهترین شارژر فندکی بازار کدام برند است؟ بخصوص شارژر فندکی خودرو که بیشتر مورد استفاده مردم و رانندگان برای مسافرت‌های کوتاه مدت و داخل ماشین بکار برده می‌شود.

ابتدا در مورد شارژر فندکی و کاربرد آن خواهیم گفت و سپس بهترین شارژر فندکی بازار و برای شما معرفی می کنیم.

شارژر فندکی

مقاله های مرتبط با بهترین شارژر فندکی بازار :

درواقع شارژر فندکی یک وسیله کوچک است که به درگاه فندک خودرو و درگاه لوازم جانبی دیگر وصل می‌شود. شارژر فندکی همراه همیشگی در خودرو برای کاربران محسوب می‌شود. شارژر فندکی مناسب برای افرادی است که ساعت و زمان زیادی را درخودرو می‌گذرانند و به شارژرهایی مانند فندکی نیاز پیدا می‌کنند و برایشان کاربرد خوبی خواهد داشت. برخی از این شارژرها چراغ نشانگر دارند، برخی دیگر پورت‌های روشنایی دارند. این وسیله براساس نحوه ساخت سازگار با دستگاه‌های اندرویدی و دارای درگاه‌های USB و microUSB یا حتی آیفون هم است، که بعنوان “شارژر فندکی ماشین” نامیده می‌شود. ما در این مطلب به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

چگونگی اتصال شارژر فندکی در خودرو :

شارژر فندکی اتومبیل یک آداپتور کوچک است که به درگاه فندک سیگار یا لوازم جانبی که تقریباً در همه اتومبیل‌ها وجود دارد وصل می‌شود. این شارژرها یک یا چند خروجی USB را در اختیار شما قرار می‌دهد. درگاه‌های فندکی غالباً در نزدیکی اهرم دنده یا سایر کنترل‌های خودرو قرار دارند. درگاه فندکی قدرت خروجی اسمی ۱۲ ولت را فراهم می‌کند و شارژر USB خودرو این ولتاژ را به ۵ ولت مورد نیاز برای USB تبدیل می‌کند. پورت شارژر فندکی روی خودرو فقط هنگام کار موتور فعال است.

کاربرد شارژر فندکی :

ممکن است شما یک سفر جاده‌ای همه روزه را انجام ‌دهید و یا رفت و آمد نیم ساعته معمولی در ماشین داشته باشید، که به دلایل مختلفی نیاز به شارژ نمودن وسیله‌ای خواهید داشت. آن وسیله ممکن است گوشی یا تبلت شما باشد یا دوربین شما که کمبود باتری دارد. در این زمان شارژر فندکی برای پر کردن باتری شما در مسیر کمک بزرگی خواهد بود.

بهترین شارژر فندکی 2 پورت بازار شارژ سریع
بهترین شارژر فندکی ۲ پورت بازار شارژ سریع

شارژر فندکی کم هزینه است اما از ارزش بسیار مناسب برای تأمین برق در هنگام حرکت برخوردار است. شارژرهای فندکی ماشین در سبک‎ها و شکل‌های بسیاری به بازار عرضه می‌شوند. می‌توانند برای شارژ تلفن یا حتی لپ تاپ‌ها از  پورت مناسب استفاده شود.

به طور معمول برای شارژ تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما می‌توان از آن برای تغذیه بسته‌های باتری، مدل‌های خاصی از دوربین و بسیاری دیگر از دستگاه‌های USB استفاده کرد. درواقع از شارژر USB خودرو می‌توان برای شارژ کردن تعداد زیادی دستگاه از تلفن‌های هوشمند و تبلت گرفته تا پاوربانک‌ها و حتی مدل‌های خاصی از دوربین استفاده کرد.

توجه:

برخی از شارژرهای USB اتومبیل می‌توانند عملکرد بسیار بیشتری داشته باشند و به عنوان یک مرکز اتصال عمل کنند؛ برخی قادر به اتصال به پخش کننده‌های موسیقی از جمله تلفن‌های همراه و FM هستند. همچنین ممکن است امکان برقراری تماس‌های تلفنی بدون تلفن را فراهم کند.

پیشرفت در فناوری و وابستگی روزافزون مردم به آنها و استفاده از وسایل دیجیتال در زندگی روزمره غیرقابل انکار است. هر روز شاهد ورود انواع جدیدی از دستگاه ها مانند تلفن های همراه ، تبلت ها و لپ تاپ ها هستیم، با ظهور این دستگاه ها نیاز به تأمین انرژی بیشتر برای مصرف کنندگان به یک معضل تبدیل شده است.

اگر نگاهی به استفاده از تلفن همراه خود در طول روز بیندازیم متوجه خواهیم شد که به طور متوسط ​​حداقل ده ساعت از آن استفاده کرده‌ایم. بنابراین نیاز به شارژر همراه یا حتی شارژر فندکی اتومبیل به یکی از اصلی‌ترین نیازهای روزمره ما تبدیل شده است.

شارژر فندکی چیست؟

شارژ کردن لوازم الکترونیکی موبایل مانند تلفن‌های همراه، تبلت‌‎ها و لپ تاپ‌ها امروزه به یک نگرانی دائمی برای مردم تبدیل شده است. راه حل های ساده ای برای رفع این نگرانی وجود دارد. پاوربانک ها و شارژرهای فندکی اتومبیل برای رفع این نگرانی موجود هستند. شارژر اتومبیل شارژری است که به درگاه فندک اتومبیل متصل می شود. دستگاه الکترونیکی شما را با استفاده از نیروی برق خودرو شارژ می‌کند.

نکاتی که برای خرید شارژر فندکی باید بدانید!

تعداد درگاه usb

اکثر شارژرهای فندکی دارای دو پورت USB هستند. اما برخی از مدل ها بیش از ۲ پورت دارند. هنگام خرید شارژر فندکی به این نکته توجه کنید که چه دستگاه‌هایی را باید همزمان شارژ کنید. برخی از مدل‌های این دستگاه حداکثر ۴ پورت دارند.

البته به خاطر داشته باشید که جای فندکی اتومبیل معمولاً نزدیک به دنده و دم دست است. بنابراین، اگر شارژر مجهز به چند پورت usb باشد، به احتمال زیاد اتصال دستگاه های مختلف به آن از تسلط و راحتی راننده کم می کند. شاید هم از چند پورت usb در آن استفاده نخواهید کرد.

بهترین شارژر فندکی

جای فندکی های بعضی از ماشین ها کنار دنده است که اگر اینطور بود بهتر است یک شارژر با چندین پورت خریداری کنید. به عنوان مثال اگر با فرزندان خود سفر می‌کنید، داشتن چنین شارژری می‌تواند تبلت‌های آنها را روشن و سرگرم کننده نگه دارد.

اندازه شارژر فندکی

به اندازه شارژر نیز توجه کنید. اگر شارژر فندکی بلند و پهن باشد، این امر هنگام رانندگی شما را آزار می‌دهد. به عنوان مثال تعویض دنده کمی دشوار خواهد بود. بنابراین در اندازه شارژر و سهولت نصب دقت کنید. اگر شارژر برای نصب خیلی بزرگ یا مشکل باشد، استفاده از آن خوشایند نخواهد بود.

نور پخش ‌کن

برخی از مدلهای شارژرهای فندکی از خود نور ساطع می‌کنند. ممکن است یک ویژگی خیلی مهم به نظر نرسد. اما واقعیت این است که کار با چنین فندکی بسیار راحت تر از مدل های معمولی خواهد بود. به عنوان مثال در شب، نور فندک می‌تواند کار با آن را آسان‌تر کند.

جنس شارژر فندکی

شارژرهای فلزی معمولاً از مدل های تمام پلاستیکی گران‌ترین. مدل های فلزی نیز زیباتر هستند و همچنین بیشتر از شارژر های پلاستیکی عمر میکنند. بهتر است به جنس محفظه شارژر توجه کنید و مدل هایی را انتخاب کنید که دارای روکش نیز باشند. داشتن درپوش شارژر عمر آن را بیشتر می‌کند.

توان خروجی

در هنگام خرید شارژر فندکی نیز باید به توان خروجی آن توجه کنید. باید بدانید که با چند ولت و چند آمپر کار می کند. میزان شارژ جریانی به دستگاههای متصل به شارژر مهم است. ولتاژی که دستگاه در آن کار می‌کند و سازگاری آن با ولتاژ دستگاه های متصل به آن نیز مهم است.

بهترین شارژر فندکی بازار

جریانی که توسط شارژرهای فندکی به دستگاه های مختلف داده می شود از ۱.۲ تا ۲.۴ آمپر است. اگر میزان جریانی که شارژر به دستگاه های مختلف منتقل می کند کمتر از میزان جریان تعیین شده برای آنها باشد ، مدت زمان شارژ دستگاه بیشتر خواهد بود.

تناسب تلفن همراه با شارژری فندکی

به یاد داشته باشید که تلفن های هوشمند و تبلت های جدید باتری بزرگتری دارند و برای شارژ به انرژی بیشتری احتیاج دارند. بنابراین، قبل از خرید شارژر فندکی، باید به تقویت کننده ها، مشخصات ولتاژ و توان دستگاه هایی مانند تبلت ها و تلفن های همراه نگاهی بیندازید و بر این اساس شارژر فندکی را خریداری کنید

اطمینان حاصل کنید که حداقل یکی از خروجی های شارژر، ولتاژ و تقویت کننده را تأمین می کند تا نیاز دستگاه های شما را برآورده کند. اگر از تلفن هوشمند خود برای یافتن مسیر ها و نصب نرم افزاری مانند ویز روی آن استفاده کنید، شارژ تلفن به سرعت تمام می شود و برای روشن نگه داشتن دستگاه به دستگاهی مانند شارژر فندکی نیاز خواهید داشت.

فست ‌شارژینگ یا شارژ سریع

بیشتر وسایل هوشمند امروزی مجهز به امکان شارژ سریع هستند. فست‌شارژ یا شارژ سریع نوعی فناوری است که به خاطر آن، امکان واردکردن ولتاژ و آمپر بیشتری به گوشی‌ها وجود دارد. شارژرهای فست‌شارژینگ طوری طراحی می‌شوند که در هنگام شارژ سریع‌تر به باتری صدمه‌ای وارد نشود.

شارژر 5 پورت فندکی 52W

برخی از شارژرهای فندکی دارای مشخصات شارژ سریع یا فست شارژ هستند و می توانند تلفن‌های دارای فست ‌شارژ را سریعتر شارژ کنند. این نوع شارژ ها بگونه ای طراحی شده اند که آسیبی به دستگاه نمی‌رسانند بنابراین، اگر تلفن شما می‌تواند به سرعت شارژ شود، می‌توانید هنگام خرید شارژر فندکی، مدل های فست شارژ را انتخاب کنید.

قیمت شارژر فندکی چقدر است؟

قیمت شارژر فندکی بسته به اصل و فرعی بودن محصول متفاوت است ولی سعی کنید شارژر های ارزان قیمت خریداری نکنید. زیرا ممکن است به دستگاه شما آسیب برسانند و عمر خیلی کمی دارند شما دوباره باید به فکر خرید شارژر دیگری باشید.

بهترین مارک شارژر فندکی موجود در بازار کدام است؟

در هنگام خرید شارژر فندکی باید به کیفیت محصول توجه کنید. اگر شارژر بی کیفیت خریداری کنید، به باتری دستگاه های متصل به آن آسیب می‌رساند. به همین منظور سعی کنید سراغ بهترین مارک تولید کننده شارژر فندکی بروید. که از بهترین آنها عبارت‌اند از: شارژر فندکی اوریکو در ادامه پرفروش‌ترین مدل ها را معرفی می‌کنیم.

انتخاب بهترین شارژر فندکی USB

در هنگام خرید علاوه بر زیبایی ظاهری نکات دیگری هم هست که باید به آن توجه کرد :

۱- تعداد پورت ها

خیلی از ما به تعداد پورت زیادی نیاز داریم. اوریکو در بین محصولات خود شارژر فندکی چند پورت دارد که در ادامه آنها رابه شما معرفی م‌کنیم.

۲- جریان خروجی شارژر فندکی

بعد از اینکه مزایای داشتن یک شارژر فندکی USB برایتان روشن شد الان وقت آن رسیده است که نکاتی را در مورد خرید آن بدانید.  انتخاب شارژر فندکی ماشین USB بیشتر به سلیقه و ترجیح شخصی شما بر می گردد. ممکن است در نظر فردی زیبایی شارژر عامل مهمی برای انتخاب باشد. البته مسلما قابل اعتماد بودن و در عین مقرون به صرفه بودن از فاکتورهای انتخابی اکثر افراد است. با این حال، تعدادی ویژگی‌‌های کلی برای انتخاب بهترین شارژر فندکی USB نیز وجود دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

۳- ویژگی‌‌ها

یکی از مهم ‌ترین ویژگی‌ های مورد توجه، شدت جریان یا آمپر شارژر است. اگر توجه کرده باشید آمپر و شدت جریان مورد نیاز برای شارژ بعضی گجت ‌ها با یکدیگر فرق می‌‌کند. اکثر گوشی‌ های موبایل به نسبت قدیمی‌تر و پلیرها نیاز به آمپر معمول و پایین داشتند. با این حال، بعضی از دستگاه‌‌ها برای شارژ درست نیاز به آمپر بیشتری دارند. اگر دستگاه شما نیاز به آمپر بیشتری دارد، پس باید به دنبال یک شارژر USB فندکی باشید که جریان ۲٫۱A را حداقل از یکی از پورت‌‌های خود فراهم کند.

ناگفته نماند که بسیاری از شارژر هایی که دارای دو پورت هستند، فقط یک پورت آن‌ ها قابلیت ارائه شدت جریان ۲٫۱A  را دارد. در حالی که پورت دیگرشان روی ۱٫۰A  محدود است.

شارژر فندکی کوچک
بهترین شارژر فندکی بازار

اگر شما iPhone یا iPad دارید، شارژرهای مناسب زیادی برای استفاده شما وجود دارد. به علاوه بسیاری از شارژرهای موجود در بازار دارای استاندارد و سازگاری لازم با آیفون و آی ‌پد هستند.

توجه:

برای گوشی ‌ها و وسایل دیگر نیز با توجه به ویژگی‌های مورد نیاز، می‌‌توان از همین شارژر ها استفاده کرد.

مساله دیگر در انتخاب بهترین شارژر فندکی ماشین، تعداد پورت ‌های USB آن است. بعضی از بهترین شارژرها  فقط  یک پورت دارند که احتمالا برای نیازهای شما کافی است. با این حال، شارژرهای دیگری نیز وجود دارند که دارای دو پورت و بیشتر هستند. آنها به شما امکان شارژ همزمان دو دستگاه، مثل گوشی موبایل و تبلت را می‌‌دهند.

اگر شما دو دستگاه دارید که هر دو برای شارژ نیاز به جریان ۲٫۱A  دارند. باید شارژری را پیدا کنید که این میزان آمپر را روی هر دو خروجی خود ارائه دهد. البته اگر دستگاهی که برای شارژ نیاز به شدت جریان ۲٫۱A  دارد را به پورت USB با جریان ۱٫۰A  وصل کنید. مدت زمان شارژ دستگاه طولانی‌تر می‌شود.

بعضی از شارژرهای فندکی ماشین USB یک کابل micro USB یا کابل Lightning نیز دارند. تا اگر کابل دستگاه خود را در خانه فراموش کردید، برای شارژ آن به مشکل مواجه نشوید. البته این مدل شارژرها معمولا فقط یک نوع کابل همراه خود دارند. در صورتی که دارای چند وسیله با پورت ‌های ورودی مختلف هستید بهتر است همیشه کابل آن‌ ها را به خصوص در سفر همراه خود داشته باشید تا برای شارژ دستگاه خود دچار مشکل نشوید.

همه شارژرهای فندکی از خروجی ۱۲V  ماشین‌‌های سواری پشتیبانی می‌‌کنند.

فقط  در صورتی که قصد استفاده از آن در ماشین‌‌های سنگین (کامیون و کشنده) را دارید به پشتیبانی آن از ولتاژ خروجی ۲۴V  توجه داشته باشید. نکته آخر اینکه در زمان خرید شارژر فندکی USB ماشین، از برندهایی انتخاب و خرید کنید، که معتبر و مطمئن هستند.همچنین دارای استانداردهای لازم و مشخصات دقیق و درست نیز هستند.

ما برند ORICO را به شما توصیه می‌کنیم. محصولات این شرکت توسط آزمایشگاه تخصصی مورد امتحان و آزمایش قرار گرفته است. سالهاست که مورد توجه استفاده کنندگان این برند محبوب واقع شده است. این محصولات را شما می توانید با گارانتی چهارفصل تهیه نمایید.

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

۱ دیدگاه
avatar
علی رضا ۱۱ تیر ۱۴۰۱

ممنون مطلب خوبی بود فقط فست شارژ مهمه من قبلا خریدم و الان میشه دو ساله دارم خیلی ازش راضیم قبلا شارژر فندکی بیک نیک مدل 1011 رو داشتم سوخت ولی از این راضیم خداروشکر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *