بررسی کابل شارژ اپل با MFI مدل ORICO IDC-10

Post Main

کابل شارژ اپل مدل ORICO IDC-10 یکی از محصولات شرکت اریکو است. دارای گواهینامه MFI است. برای شارژ کردن و انتقال اطلاعات استفاده میشود.

معرفی 

 کابل شارژ اپل مدل ORICO IDC-10 یکی از محصولات شرکت اریکو است. این محصول دارای گواهینامه  MFI است.

 شرکت اپل برای اطمینان از انطباق محصولات شرکت‌های تولیدکننده لوازم جانبی الکترونیکی با استانداردهای این شرکت، گواهینامه‌ای تحت عنوان MFI تنظیم کرده است.

 کابل شارژ اپل مدل ORICO IDC-10
 کابل شارژ اپل مدل ORICO IDC-10

شرکتها برای جلب اطمینان مشتریان خود پس از انجام بررسی های مربوطه، در خصوص اینکه محصول تولید شده سازگاری کامل با دستگاه اپل دارد و هیچگونه آسیبی به دستگاه وارد نمی‌کند، نشان این گواهینامه را روی محصولات خود درج می‌کنند.

در این مدل کابل شارژ اپل از نایلون، مس و آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. کابل دارای پوسته آلومینیومی است که پوشش نایلونی با مقاومت بسیار بالایی روی آنرا محافظت می کند. طول این کابل ۱ متر است.

برای شارژ کردن و همینطور انتقال اطلاعات قابل استفاده است. نوع رابط آن USB Lighting   است.

در ادامه کارایی این کابل را بررسی می کنیم:

محتوای بسته و طراحی

کابل شارژ اپل مدل  ORICO IDC-10 در یک بسته بندی شیک و شکیل به بازار ارائه شده است. نشان MFI و همینطور گارانتی چهار فصل برروی جعبه آن درج شده است. کابل با یک پوشش پلاستیکی درون جعبه قرار گرفته است.

کارتی حاوی اطلاعاتی در مورد شبکه های مجازی، آدرس ایمیل، آدرس سایت شرکت اریکو و … ( به دو زبان چینی و انگلیسی) در بسته بندی کابل شارژ قرار دارد.

 کابل شارژ اپل مدل ORICO IDC-10
 کابل شارژ اپل مدل ORICO IDC-10

مشخصات

  • جریان خروجی: A 2.4
  • نوع کانکتور: USB Lighting  
  • نوع رابط: Type_A  
  • استاندارد: ۲.۰ USB
  • گواهینامه MFI

ویژگی‌های محصول

کیفیت بالا:

جنس این کابل از مس است که این ویژگی سبب شده است که راندمان خروجی تا ۹۷ درصد افزایش پیدا کند. همینطور سبب افزایش سرعت تا ۴۰ درصد و صرفه جویی در زمان شارژ تا ۵۰ درصد شده است. بهبود راندمان خروجی، سرعت بیشتر و کاهش مدت زمان شارژ سبب افزایش کیفیت این محصول شده است.

هفت مرحله کنترل کیفیت، تمرکز بر روی جزئیات کابل شارژ اپل مدل  ORICO IDC-10 :

بیشتر تکنولوژی‌های جدید از یک روند پیروی می‌کنند تا به تکامل برسند. کابل مدل  ORICO IDC-10  این روند‌ را طی کرده و به یک تکنولوژی کامل رسیده است.

استفاده از تجهیزات پیشرفته در تولید محصول و کنترل کیفیت در ۷ سطح، این کابل شارژ را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل کرده است.

رابط آلیاژ آلومینیوم:

اندازه رابط در کوتاهترین حد ممکن ساخته شده است؛ که سبب شده راندمان بالاتر برود.

از ویژگی هایی که آلیاژ آلومینیوم دارد می‌توان به میزان بازدهی بالا نسبت به وزن آن، هدایت الکتریکی زیاد، خاصیت غیرمغناطیس بودن، عدم جرقه زدن و .. اشاره کرد.

 کابل شارژ اپل مدل ORICO IDC-10
 کابل شارژ اپل مدل ORICO IDC-10

ترمینال‌های USB با روکش نیکل:

در حالی که رابط های USB از آلیاژ آلومینیوم در نظر گرفته شده‌اند، در حالی که  ترمینال USB ها از روکش نیکل ساخته شده‌اند؛ که تاثیر زیادی در برابر زنگ زدگی و اکسید نشدن دارد.

محل اتصال با استحکام بالا: 

در محل اتصال سیم به درگاه کابل از ماده  TPE استفاده شده است. ترموپلاستیک الاستومر ها (TPE) به لحاظ دارا بودن خواص الاستومری بالا و طول عمر مناسب کاربرد زیادی دارد. در ساخت کابل اپل از این پلیمر استفاده شده است.

همانطور که می‌دانید بیشتر کابلهای شارژ از این قسمت آسیب می‌بینند که استفاده از یک ماده پلیمری با کیفیت و خاص می‌تواند سبب افزایش عمر کابل شود.

پشتیبانی از  iOS 8/9/10:

کابل شارژ اپل با MFI مدل ORICO IDC-10 از گوشی و تبلت‌های iPhone 7/7Plus و  iPhone6/6s/Plus, iPhone5/5s/SE, iPad Air1/2, iPadmini1/2/3, iPod پشتیبانی می‌کند.

نتیجه‌گیری:

ما در لابراتور تحقیقاتی اوریکو آزمایشات فراوانی برروی محصولات انجام داده‌ایم تا بتوانیم محصولی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهیم.

بیش از ده هزار بار آزمایش باعث شده که کابل شارژ اپل اوریکو سه برابر طول عمر بالاتر نسبت به  کابل‌های موجود در بازار بتواند داشته باشد و محصولی با کیفیت و دوام بالا باشد.

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *