چطور یک هاب USB3.0 انتخاب کنیم

Post Main

چطور یک هاب USB3.0 انتخاب کنیم شرکت اوریکو شما را در انتخاب یک HUB حرفه ای USB 3.0 کمک می کند . A3H4 یک هاب چهار پورت USB 3.0 محصول شرکت اوریکو است که بوسیله آن می توانید تعداد پورت های USB رایانه یا لپ تاپتان را افزایش دهید. به کمک پشتیبانی این هاب از USB 3.0 می توان تا سرعت ۵ گیگابیت به انتقال اطلاعات پرداخت.این محصول شرکت اوریکو انرژی خود را از یک آداپتور ۱۲ ولت ۲.۵ آمپر ساعتی تامین می کند. برای استفاده از A3H4 تنها باید آن را به درگاه USB رایانه خود متصل کنید و به هیچ نرم افزار خاصی نیاز ندارد. این هاب USB از سیستم عامل های Windows XP/Vista/7/8 and MAC پشتیبانی می کند. بدنه این محصول کاربردی از آلومینیوم ساخته شده است.

اوریکو تولید کننده تجهیزات ذخیره سازی و محصولات حرفه ای در زمینه USB 3.0 می باشد و شما را دعوت به تماشا این ویدیو می کند .

 

 

هاب چیست ؟

اصطلاحا به گره متصل کننده دستگاه‌های مختلف به یک‌دیگر، هاب (HUB) می‌گویند. هاب USB از چندین پورت ورودی USB تشکیل شده است که دستگاه‌های مختلف با کابل به آن متصل می‌شوند. هاب، دیتا (اطلاعات) را از دستگاه‌های متصل دریافت کرده و به وسیله پورت خروجی، دیتا‌های ارسالی دستگاه‌های مختلف را به کامپیوتر یا لپ تاپ انتقال می‌دهد.

چطور یک هاب USB3.0 انتخاب کنیم

چطور یک هاب USB3.0 انتخاب کنیم

 

هر روز که می گذرد بر تعداد دستگاه های مجهز به پورت جدید و سریع USB افزوده می شود. دستگاه هایی که عمدتا دیجیتالی هستند و به کمک این کانکتور می توان یا به شارژ آنها باید بپردازید یا به انتقال دیتا پرداخت.

در این میان برای تامین پورت لازم USB در تعداد مشخص باید به سراغ هاب USB رفت. متاسفانه لپ تاپ های باریک همچون اولترابوک ها از تعداد کافی پورت USB بهره نمی برند، به شکلی که برخی از آنها تنها دو پورت دارند و این کافی نیست. برای مثال در چنین لپ تاپی اگر تنها صفحه کلید یا ماوس اضافه کنید، دیگر جایی برای اتصال هارد اکسترنال یا موارد دیگر نیست.

اما مشکلی نیست، وجود راه های متنوع برای افزایش تعداد پورت USB بسیار ساده و آسان است، تنها باید کمی هزینه کنید. بنابراین شما می توانید هر چه پورت USB می خواهید تنها با هزینه ای و خرید هاب USB مسئله را به سادگی برطرف کنید.

هاب های USB عمدتا از تعداد بسیاری کانکتور یو اس بی بهره می برند تا بتوان در یک زمان چندین دستگاه به دیوایس موردنظر متصل کنید و با مسئله کمبود پورت مواجه نمی شوید. شما تنها کافیست پورت USB هاب را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود متصل کنید تا از مجموع بیشتری پورت بهره ببرید. اگر به فروشگاه های اینترنتی یا فیزیکی مراجعه کرده باشید، تمامی آنها هاب USB به فروش می رسانند و هیچ محدودیتی وجود دارند.

اما بسته به بودجه ای که دارید هابی خریداری می کنید. چون هاب ها در انواع مختلفی به فروش می رسند و تنوع بالایی در خرید آنها وجود دارد. در این مطلب قصد داریم را شما را با چگونگی انتخاب یک هاب USB مناسب آشنا کنیم. بدون شک برخی ها تاکنون با هاب USB آشنا نبوده و در این مقاله می توانند جزئیات بیشتری کسب کنند.

اگر به بازار و فروشگاه‌های اینترنتی سری زده باشید، بی‌شک انواع هاب یو اس بی را در اندازه و شکل و قیمت‌های متفاوت دیده‌اید. چگونه باید متوجه شد کدام نوع برای شما مناسب محسوب می شود؟

 

هاب USB آداپتور دار یا بدون آداپتور؟

اگر به فکر خرید هاب USB هستید، حتما با این مشکل مواجه شده‌اید که هاب USB آداپتور دار بخرید یا بدون آداپتور. خوب، نگران نباشید، ما در مقاله چطور یک هاب USB3.0 انتخاب کنیم به نکات مثبت و منفی هر دو نوع هاب خواهیم پرداخت که انتخاب را برای شما آسان‌تر خواهد کرد.

 

استفاده از این دستگاه چه ضرورتی دارد؟

در ابتدا با یک مثال ضرورت استفاده از هاب را بیشتر توضیح می‌دهیم؛ حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید به صورت هم زمان دوربین عکاسی، فلش، هارد اکسترنال و سایر تجهیزات خود را به لپ تاپ یا کامپیوتر وصل کرده و از همه آن‌ها به صورت هم زمان استفاده کنید. خب!مشکل اول! ممکن است لپ تاپ شما تعداد پورت‌های مورد نیاز را نداشته باشد، در نتیجه مجبور هستید به نوبت از دستگاه‌های مورد نیازتان استفاده کنید که این کار خیلی منطقی به نظر نمی‌رسد و وقت زیادی از شما می‌گیرد؛ وقت هم که طلاست! بعلاوه ممکن است دسترسی به کیس کامپیوتر سخت باشد و مجبور باشید برای اتصال یک فلش کلی به خود فشار بیاورید.

در صورتی که بتوانید با این مشکلات سر کنید و کارتان را ادامه دهید؛ قطعا برای کارایی بیش‌تر، تمرکز و داشتن روحیه مناسب، به میزی مرتب و منظم نیاز دارید؛  اینجاست که به مشکل دوم بر خواهید خورد! وجود کابل‌های زیاد و تو در تو و دستگاه های مختلف، در کنار گره خوردن سیم‌ها، باعث رژه رفتن بر روی اعصاب و همچنین زشتی و بی‌نظمی محیط کارتان می‌شود. خب حالا فقط از مشکلات نگوییم! راه حل تمام این موضوعات بسیار سادست؛ هاب USB. با استفاده از این دستگاه، هم می‌توانید تعداد پورت های بیشتری را به سیستم خود وصل کنید، هم از شر مراجعه به پشت کیس راحت شوید و همچنین سر و شکل مناسبی به میزتان بدهید.

 

هاب USB 3.0 با کارت خوان و ۲ پورت USB مدل ORICO MH2AC-U3

نام محصول ORICO MH2AC-U3
جنس محصول Aluminum Alloy + ABS
رنگ نقره ای
رابط ها USB3.0 Type-A * 2(Blue)/ SD * 1
رابط ورودی USB3.0 Type-A
رنج اندازه کلیپ ۱۰-۳۲mm
کابل اطلاعات A to A, 100cm
پشتیبانی از ویندوز ، لینوکس ، مک
گارانتی ۱۲ ماهه چهار فصل اوریکو ایران

هاب USB چند منظوره ORICO DESK-2U1C

نام محصول ORICO DESK-2U1C
جنس محصول ABS
خروجی USB3.0 Type-A*1
ورودی USB3.0 Type-A*2、USB3.0 Type-C*1、Audio*2
سرعت انتقال ۵Gbps
سایز ۶۹*۴۷mm Top diameter:69mm, Hight: 47mm, bottom diameter:59mm
آداپتور برق USB3.0 Type-A interface
کابل Data USB 3.0 A Integrated cable, 1.5m length
چراغ LED Blue LED Indicator
استاندارد ها CE、FCC、RoHS
استاندارد های انحصاری Q/SZYC 001-2018
گارانتی ۱۲ ماهه چهار فصل اوریکو ایران

 

 

مطالب مرتیط مقاله چطور یک هاب USB3.0 انتخاب کنیم  :

 

 

شرکت اوریکو در هر هفته محصولات جدیدی را طراحی می کند و بعد از بررسی های صورت گرفته در بخش های مختلف کارخانه ( انجام دادن آزمایش های مور نیاز بر روی محصولات ) محصول جدید را با استاندارد های بین المللی کسب شده CE , FCC , RoHs و با کیفیتی بالا جهت عرضه در بازار های جهانی به واحد فروش ارسال می نماید .

نماینده ی انحصاری محصولات شرکت اوریکو با گارانتی چهارفصل در ایران عرضه می کنند.

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *