مسابقه اینستاگرام یلدای اوریکو

Post Main
2 / 5 ( 3 امتیاز )

امسال در یلدای سال ۹۹ اوریکو پر از شگفتی ساز بود. از تخفیف‌های بی نظیر گرفته تا مسابقه اینستاگرام یلدای اوریکو. همچنین کمپین مشترک سایت سخت افزار مگ با سایت فروشگاه اینترنتی اوریکو را نیز داریم.

پس از این کمپین هیجان انگیز برای هر سه نفر برنده پاور بانک شارژ سریع ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ORICO K10000 هدیه داده شد که در تصویر زیر رضایت خودشان را می بینید. شما هم می تونید برنده کمپین های بعدی اوریکو باشید.

استوری مسابقه یلدا
استوری مسابقه یلدا
برندگان یلدا اوریکو
برندگان یلدا اوریکو

خبر مجله اینترنتی سخت افزار مگ از همکاری با اوریکو داشته است:

به رسم هر سال، امسال نیز با مسابقه شب یلدا سخت افزار که با همکاری شرکت اوریکو در ایران برگزار می‌شود، در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

اگر از قدیم عضو خانواده بزرگ سخت‌افزار باشید، به یاد دارید که در سال‌های گذشته به مناسبت فرا رسیدن بلندترین شب سال، “شب یلدا” مسابقه‌ای ویژه برگزار کرده‌ایم. امسال هم این افتخار را داریم که با یک مسابقه دیگر در مجموعه سخت‌افزار همراه شما باشیم.

مسابقه شب یلدا سخت افزار و اوریکو

به رسم هر سال برای شرکت در این مسابقه تنها کافیست غزلی از حافظ را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. این غزل می‌تواند به انتخاب خودتان و یا به نیت فال شب یلدا باشد.

به ۵ برنده خوش‌شانس این مسابقه به قید قرعه ۵ پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی مدل ORICO K10000 تعلق خواهد گرفت. البته در نظر داشته باشید که برای شرکت در مسابقه باید وارد حساب کاربری خودتان شوید. از آنجاییکه امکان رهگیری کاربران مهمان وجود نداشته و نمی‌توان به‌طور دقیق مشخص کرد که چه تعداد حساب تکراری متعلق به یک شخص است، قرعه‌کشی ممکن است عادلانه نباشد. از همین جهت نظرات کاربران مهمان در مسابقه محاسبه نشده و قرعه‌کشی تنها میان اعضای سایت برگزار خواهد داشت.

این مسابقه به‌طور همزمان در صفحه اینستاگرام وبسایت سخت‌افزار نیز آغاز شده است و شما عزیزان می‌توانید با شرکت در مسابقه اینستاگرام، شانس برنده شدن خودتان را دو برابر کنید. برای اینکار تنها کافیست صفحه سخت‌افزار و اوریکو را در اینستاگرام دنبال (Follow) کرده و غزلی از حافظ را در پست مسابقه به اشتراک بگذارید.

مسابقه یلدایی ما از ساعت ۱۲ بامداد روز جمعه آغاز شده و تا پایان شب یلدا ادامه خواهد داشت.

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *