ماوس و کیبورد وایرلس اوریکو WKM01 همراه با باتری

Post Main

امروز به نقد و بررسی یک ست دوست داشتنی ماوس و کیبورد وایرلس، ساخت شرکت اوریکو می پردازیم. یک ست ماوس و کیبورد وایرلس با کلید‌های فوق‌العاده بی‌صدا، که می‌تواند نظر هر کاربر رایانه‌های شخصی رابه خود جلب کند. همینطور این ترکیب شیک و با کیفیت، بسیار مناسب میز محل کار شماست.

معرفی

داشتن یک ماوس و کیبورد مناسب نه تنها در هنگام بازی رایانه‌ای، بلکه برای استفاده‌های دیگر هم بسیار مهم است. اگر می‌خواهید از دست سیم‌های اضافی اطراف رایانه شخصی‌تان راحت شوید، بهترین گزینه انتخاب ماوس و کیبورد وایرلس اوریکو WKM01 است.

ماوس و کیبورد وایرلس
ماوس و کیبورد وایرلس اوریکو

مشخصات

نام محصولORICO WKM01
جنس محصولپلاستیک ABS
پشتیبانی ازWindows XP Windows7 Windows8 Windows10 Mac OS X10.4
تعداد کلید‌ها۱۰۶ کلید
کلید‌های چند‌رسانه‌ای۱۲ کلید
سایز۴۲۸.۹۵×۱۲۵.۹۴×۲۲.۷۸mm
وزن۴۲۳.0g±۱۰.0g بهمراه دانگل
باتری ماوس۱ عدد نیم قلم
باتری کیبورد۱ عدد قلم
گارانتی۱۲ ماهه چهارفصل اوریکو ایران

طراحی و بسته بندی محصول

ست ماوس و کیبورد وایرلس
محتوای داخل بسته ست ماوس و کیبورد وایرلس اوریکو

کیبورد این ست، طراحی زیبا و شکیلی دارد. جنس آن از پلاستیک ABS است. صفحه‌کلیدی جمع‌وجور، با بدنه بسیار باریک با ضخامت تنها ۲.۲۷ سانتی‌متر. این کیبورد اوریکو، با وزن تنها ۴۲۳ گرم و بسیار سبک است.

دارای کلیدهایی مشابه شکلات تخته‌ای، با گوشه‌های گرد و مربعی شکل است. استفاده از این صفحه کلید برای تایپ خیلی راحت‌تر است.

چیدمان کلیدها شبیه اکثر لپ تاپ‌ها است. فاصله مناسبی بین کلیدها وجود دارد. همچنین دارای یک Numpad، کلیدهای جهت نما و کلیدهای FN (عملکرد) است، که می‌توانید از طریق آنها از عملیات‌های دیگری نیز استفاده کنید.

در بسته بندی این کالا، یک عدد باتری قلمی ۱.۵ ولت برای ماوس و یک باتری نیم قلمی ۱.۵ ولت برای کیبورد قرار گرفته است. لازم به ذکر است که باتری‌ها قابل شارژ نیستند. کیبورد را اگر بچرخانید، در پشت آن یک محفظه برای باتری‌ها قرار گرفته است.

ماوس و کیبورد وایرلس اوریکو
نمای پشت کیبورد اوریکو

ماوس اپتیکال این ست ماوس و کیبورد وایرلس، به شکل کاملا ارگونومیک طراحی شده است. یک دکمه اسکرول نیز روی آن در نظر گرفته شده است. در زیر ماوس یک محفظه برای قرار دادن باتری، حسگر نوری و دانگل بلوتوث قرار گرفته است.

ماوس و کیبورد وایرلس اوریکو

عملکرد ماوس و کیبورد وایرلس

اتصال ماوس و کیبورد وایرلس اوریکو، از طریق وایرلس با پهنای باند ۲.۴ گیگاهرتز است. این ماوس و کیبورد، قابلیت اتصال تا شعاع ۱۵ متر را دارند و دیگر سیم‌های بلند فضای میز کار شما را اشغال نمی‌کند. اتصال این ست به سیستم، بدون وقفه و سریع است.

کلیدهای صفحه کلید نرم و لطیف هستند و در زمان کار با آنها حس خوبی برای کاربر ایجاد می‌کند. این کیبورد شرکت اوریکو، ضد آب است.

ماوس لمس بسیار دل انگیزی دارد. بسیار بی‌صداست و مطمئن باشید در حین استفاده از آن حتما تجربه متفاوتی خواهید داشت. دکمه اسکرول به خوبی کار می‌کند و در زمان استفاده بسیار بی‌صداست. این ماوس با طراحی خاصی که دارد، در حین استفاده طولانی مدت به مچ دست آسیب نمی‌زند.

ویژگی‌ها

۱- انتقال وایرلس پایدار

تکنولوژی وایرلس با پهنای باند ۲.۴ گیگاهرتز ماوس و کیبورد اوریکو، امکان اتصال وایرلس تا نهایتاٌ ۲۰ متر (۱۵ متر تضمین شده) با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را فراهم میسازد

۲-کنترل عالی نویز هنگام کلیک کردن

با این ماوس، کلیک کردن آرام‌تر و آسان‌تر است. همینطور به شما این امکان را می‌دهد تا در کمال آرامش و بدون اعصاب خوردی، روی کار خود تمرکز کنید.

۳-Plug and play

با یک گیرنده USB کوچک، می‌توان به صورت مشترک ماوس و کیبورد را به کامپیوترتان وصل کنید. پس از اتصال دانگل به سیستم، نیازی به نصب نرم افزار و درایور ندارید. خیلی راحت و سریع می‌توانید به سیستم خود متصل شوید.

۴-سازگاری بالا

با سیستم عامل‌های Windows XP/Win7/Win8/Win10 و Mac OS X10.4 سازگار است.

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

دیدگاهتان را بنویسید

۲ دیدگاه
avatar
پدرام ۲۲ دی ۱۴۰۰

بسیار گیرا و کامل حیف حروف فارسی نداره

    avatar
    حدیث پناهی ۲۲ دی ۱۴۰۰

    ممنون که نظرتون رو به ما گفتید.شما می توانید از برچسب استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *