لیست خرید ذخیره ساز شبکه

Post Main

پس از جستجوی زیاد در اینترنت برای شما لیست خرید ذخیره ساز شبکه تهیه کردیم تا بهترین و با کیفیت ترین ذخیره ساز شبکه را بتوانید با مقایسه و اطلاعات کامل خرید کنید.
تجهیزات ذخیره سازی تحت شبکه شما را قادر می سازد در یک محصول کلیه فایل ها ، تصاویر و ویدیوهای خود را ذخیره نمایید و به اشتراک بگذارید. گزینه دریافت آسان و راحت فایل ها دارد و همچنین سازگار با سیستم عامل های Windows , iOS , Android و… دارد.

از طریق Cloud و پشتیبانی از Multiple-Access و امکان ایجاد سطح دسترسی کاری بصورت گروهی دسترسی دارد و قسمت مدیریت فایل از طریق وب به شما امکان خواندن و مدیریت فایل ها ، جستجوی توابع ، آپلود دسته ای و یا دانلود دارید.

بهترین ویژیگی ذخیره ساز شبکه رمزگذاری ،انتقال نقطه به نقطه و تنظیم حداکثر ۲۰ آی دی جهت دسترسی است.

راهنمای خرید درایوهای NAS

ذخیره‌ساز تحت شبکه را می‌توان یک هارد دیسک بزرگ در نظر گرفت که به روتر متصل می‌شود و اجازه می‌دهد در هر زمان و مکانی به موزیک‌ها، فیلم‌ها، عکس‌ها و اسناد دسترسی داشته باشید.

برخی از کاربران ذخیره‌سازهای تحت شبکه را با هدف تبدیل روتر و ذخیره‌ساز به عنوان یک پخش‌کننده رسانه (media playback) به کار می‌گیرند و کتابخانه ویدیوهای شخصی را بدون نیاز به اتصال به لپ‌تاپ روی تلویزیون پخش می‌کنند. ا

ین امکان نیز وجود دارد تا یک برنامه کاربردی روی گوشی همچون پخش‌کننده موسیقی را روی گوشی نصب کرد و همانند یک سرویس‌دهنده آنلاین از ذخیره‌ساز متصل به روتر استفاده کرد. یک درایو NAS برق بسیار کمتری نسبت به یک کامپیوتر معمولی مصرف می‌کند.

ذخیره ساز شبکه ۸ سینی با ۸ گیگ رم ORICO OS800

ذخیره ساز تحت شبکه ۴ سینی با ۴ گیگ رم ORICO OS400

تجهیزات ذخیره سازی تحت شبکه ORICO 3549NAS 4Bay

تجهیزات ذخیره سازی تحت شبکه ORICO 3529NAS 2Bay

تجهیزات ذخیره سازی تحت شبکه ORICO 3559NAS 5Bay

انتخاب دیسک برای درایو NAS

ظرفیت یکی از اصلی‌ترین گزینه‌هایی است که هنگام خرید درایو NAS باید به آن دقت کرد. میزان فضای ذخیره‌سازی که سه یا چهار سال آینده به آن نیاز دارید را بررسی کنید. خیلی از درایوهای NAS بدون دیسک به فروش می‌رسند که یک ویژگی مثبت دارند.
شما می‌توانید هارد درایوهای مورد نیاز را انتخاب کنید و با گذشت زمان آن‌ها را ارتقا دهید. هارددیسک‌های مخصوص NAS ساختار ایمن‌تری دارند و مقاومت بیشتری در برابر لرزش دارند که باعث می‌شود برای مصارف طولانی مدت بهتر عمل کنند. یک مثال معروف از این نوع درایوها هارد دیسک‌های سری قرمز وسترن دیجیتال هستند.

اپلیکیشن‌ها 

بعد از فضای ذخیره‌سازی، گزینه مهم بعدی در انتخاب یک درایو NAS نرم‌افزار و قابلیت‌های آن است. یک NAS ایده‌ال باید امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های معروف مثل Plex را فراهم کند تا کاربر مجبور نباشد به نرم‌افزار رسانه اختصاصی تولیدکننده محدود شود. همچنین بعضی از درایوهای NAS اپلیکیشن‌هایی برای اندروید و iOS ارائه می‌کنند که کار با محتوا از طریق گوشی موبایل یا تبلت را خیلی ساده‌تر می‌کند.

لیست خرید ذخیره ساز شبکه
لیست خرید ذخیره ساز شبکه

دسترسی از راه دور 

برخی موارد مجبور هستید زمانی که در خانه حضور ندارید از راه دور به فایل‌های موجود در NAS دسترسی داشته باشید. در گذشته انجام چنین کاری مستلزم وارد شدن به یک حساب کاربری در یک سرویس سامانه نام دامنه ثالث بود، اما این روزها اغلب درایوهای NAS امکان ایجاد یک حساب کاربری مستقل و ورود به آن‌را فراهم می‌کنند. کافی است به حساب خود وارد شوید و با استفاده از خدمات اختصاصی تولیدکننده به دستگاه متصل شوید.

اتصالات و کنترل‌ها

اغلب درایوهای NAS به یک یا دو درگاه USB مجهز هستند که می‌‌توان از این درگاه‌ها برای اتصال یک چاپگر یا درایو ذخیره‌ساز خارجی استفاده کرد و آن‌ها را از طریق NAS به شبکه اضافه کرد. برخی از دستگاه‌های NAS یک دکمه copy دارند که در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد و برای کپی گرفتن سریع محتوای یک درایو خارجی مثل فلش‌درایو روی NAS استفاده می‌‌شود.
درایوهای NAS به یک یا دو درگاه (برای افزایش سرعت اتصال) اترنت مجهز هستند که سرعت انتقال داده در مدل‌های جدید و پیشرفته تا ۱۰ گیگابیت در ثانیه هم می‌‌رسد. برخی از مدل‌ها به یک اسلات PCI مجهز شده‌اند که اجازه می‌‌دهند یک کارت شبکه پیشرفته را نصب کنید. برخی دیگر از مدل‌ها مجهز به یک درگاه HDMI هستند که اجازه می‌دهند NAS به یک مدیاسرور تبدیل شود. 

شرکت اوریکو در هر هفته محصولات جدیدی را طراحی می کند و بعد از بررسی های صورت گرفته در بخش های مختلف کارخانه ( انجام دادن آزمایش های مور نیاز بر روی محصولات ) محصول جدید را با استاندارد های بین المللی کسب شده CE , FCC , RoHs و با کیفیتی بالا جهت عرضه در بازار های جهانی به واحد فروش ارسال می نماید .

نماینده ی انحصاری محصولات شرکت اوریکو با گارانتی چهارفصل در ایران عرضه می کنند.

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *