فروش عمده پاور بانک ارزان

Post Main

معمولا بهترین پاور بانک‌ ها کوچک و جمع و جور هستند. با چنین قابلیتی کاربران به‌راحتی می‌توانند آن‌ها را به هر سمتی حمل کرده و در حین حال، شارژ کافی برای تمامی دستگاه‌های خودشان برای بارهای متوالی داشته باشند. دقیقا آن‌چیزی که شما از فروش عمده پاور بانک ارزان خود می‌طلبید، به این بستگی دارد که آیا می‌خواهید مشتریانی که خریدار شما هستن مدل های با کیفیت اوریکو بخرند با پشتیبانی گارانتی چهار فصل بخرند یا در این بازار سردرگم شوید ؟

فهرست:

نکات مهم و اولیه در فروش عمده پاور بانک ارزان

هنگامی‌که یک پاور بانک خریداری می‌کنیم، اولین موردی که برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد؛ ظرفیت باتری مورد استفاده در آن است که برحسب میلی‌آمپر ساعت اندازه‌گیری می‌شود. هم‌چنین، از این واحد برای محاسبه ظرفیت باتری‌ گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها استفاده می‌شود و هنگامی‌که یک پاور بانک با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خریداری می‌کنید، در واقع این پاور بانک می‌تواند به صورت تئوری گوشی‌هوشمند شما را با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، تا دو‌بار به‌طور کامل شارژ نماید.

با این‌حال، به دلیل از دست‌رفتن بخشی از انرژی باتری به دلیل مقاومت مدار، کیفیت سلول‌های باتری، فرایند شارژ سریع و… این موضوع چندان به واقعیت مبدل نمی‌شود. به همین جهت، توصیه می‌شود که همواره، یک پاور بانک با ظرفیت بیشتری در مقایسه با ظرفیت باتری گوشی‌هوشمند یا تبلت خود خریداری نمایید.

در صورتی‌که برای مدت طولانی به پریز برق دسترسی ندارید و به طور مداوم در حال مسافرت هستید، خرید یک پاور بانک با ظرفیت بالا توصیه می‌شود (البته در صورتی‌که فروش عمده پاور بانک ارزان را انتخاب کردید). با این‌حال، باید مدنظر داشته باشید که خرید یک پاور بانک با ظرفیت بالا، بدین معنی خواهد بود که برای شارژ نمودن کامل ظرفیت باتری داخلی پاور بانک، مدت زمان نسبتاً زیادی لازم است. جدا از این موضوع، هنگامی‌که یک پاور بانک با ظرفیت بالاتر انتخاب می‌کنید، باید مدنظر داشته باشید که این موضوع به معنای افزایش اندازه، بالا رفتن وزن و قیمت آن خواهد بود.

همچنین، در برخی از پاور بانک‌ها این امکان فراهم شده است تا باتری داخلی آن‌ها، هنگامی‌که در حال استفاده از این پاور بانک‌ها هستید؛ مجدداً شارژ شود. با این‌حال، این روش را چندان توصیه نمی‌کنیم زیرا بر روی طول عمر باتری داخلی پاور بانک تاثیر منفی خواهد گذاشت.

جریان ورودی و خروجی، فناوری‌های شارژ سریع پشتیبانی‌شده، تعداد و نوع پورت‌ها و… از دیگر عواملی است که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه کنید. همچنین دقت داشته باشید که باتری‌ها در شرایط غیراستاندارد می‌توانند منفجر شوند و یکی از عواملی که می‌تواند از این موضوع جلوگیری نماید، انتخاب پاور بانک از یک برند معتبر با استانداردهای محافظتی است. بنابراین پاوربانکی را خریداری نمایید که در برابر اتصال کوتاه، افزایش دما و… سیستم حفاظتی داشته باشد. این نکته‌ای است که سعی کرده‌ایم در پاوربانک‌های پیشنهادی زیر، رعایت کنیم تا محصولات معرفی‌شده از برندهای معتبر و استاندارد باشند.

به طور خلاصه در بررسی فروش عمده پاور بانک ارزان، می‌توان گفت پاوربانک‌ها همان عنوان باتری‌های قابل حمل هستند. فروش عمده پاوربانک ارزان در سایت خرید عمده. کاربران می‌توانند بدون نیاز پریز برق کابل شارژر گوشی خود را به پاور بانک متصل کرده و گوشی خود را شارژ کنند. اما فراموش نکنید که پاوربانک‌ها ظرفیت محدودی برای ذخیره کردن انرژی دارند و خودشان نیز نیاز به شارژ شدن توسط جریان برق دارند. مهمترین نکته که هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه نمود ظرفیت و وزن آن است. برای مثال یک پاوربانک ۱۰.۰۰۰ میلی‌امپر می‌تواند یک گوشی هوشمند معمولی را برای حداقل دو مرتبه به صورت کامل شارژ نماید و وزن این پاوربانک نیز به گونه‌ای نیست که قابل حمل نباشد. همچنین قابلیت فست شارژر یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در برخی از پاوربانک‌ها ارایه شده است. در حال حاضر وب‌سایت خرید عمده پاوربانک‌هایی در ظرفیت‌های ۵,۰۰۰، ۱۰,۰۰۰، ۱۴,۰۰۰، ۱۶,۰۰۰ و ۲۰,۰۰۰ را در قسمت پخش عمده پاور بانک به مشتریان گرامی ارایه می‌کند.

کدام برند، معتبرترین برند سازنده پاور بانک است؟

برندهای خوبی که توانسته‌اند تعادل خوبی بین قیمت مناسب، امکانات خوب و کیفیت بالای ساخت برقرار کنند و بیشترین رضایت را از مشتریان جذب کنند اوریکو و  انکر، سامسونگ، شیائومی و راو پاور هستند.

 

مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب پاور بانک چه چیزهایی هستند؟

مهمترین معیارهایی که باید هنگام خرید در نظر بگیرید معتبر بودن برند تولید کننده، ظرفیت پاور بانک باتوجه به استفاده شما، قیمت و البته توجه به ویژگی‌های جانبی پاور بانک است، اگر تلفن همراه شما از ویژگی‌های جانبی پاور بانک مورد نظرتان پشتیبانی نمی‌کند بهتر است به دنبال گزینه ارزان تری بگردید و هزینه اضافه بابت ابزارهایی که قابلیت استفاده از آن‌ها را ندارید نپردازید (به عنوان مثال قابلیت شارژ بی‌سیم یا شارژ سریع که بسیار از گوشی‌های فعلی پشتیبانی نمی‌کنند).

 

آیا برای برندهای مختلف تلفن همراه باید پاور بانک متفاوتی تهیه کرد؟

خیر با ورود تکنولوژی‌های جدید پاور بانک‌های امروزی به سادگی میزان جریان و ولتاژ مناسب دستگاه شما را تشخیص می‌دهند و خود را با آن هماهنگ می‌کنند پس اگر به عنوان مثال تلفن همراه سامسونگ دارید هیچ نیازی نیست که حتما پاور بانک سامسونگ تهیه نمایید. و پاوربانک اوریکو بهترین برند برای تمام  مدل گوشی ها می باشد.

 

بهترین مارک پاور بانک برای آیفون و سامسونگ چیست؟

پاور بانک‌های امروزی به سادگی جریان و ولتاژ مناسب تلفن همراه شما را تشخیص می‌دهند و خود را با آن هماهنگ می‌کنند پس نیازی نیست نگران مدل تلفن همراه خود باشید تنها کافیست یک پاور بانک با کیفیت از یک برند معتبر (مثل اوریکو ) تهیه کنید و خیالتان راحت باشد که پاور بانک با تلفن همراه شما به صورت اتوماتیک هماهنگ خواهد شد.

 

پاور بانک‌های خورشیدی چطور کار می‌کنند؟

واقعیت این است که پاور بانک‌های خورشیدی هنوز آنچنان که باید آمادگی ندارند که تنها توسط نور خورشید شارژ شوند و باید از برق شهری برای شارژ کردن آن‌ها استفاده کنید ولی می‌توانید از شارژ خورشیدی به عنوان منبعی برای شارژ در مواقع ضروری بهره ببرید.

 

یک پاور بانک چندبار می‌تواند گوشی را به طور کامل شارژ کند؟

این عدد به ظرفیت باتری تلفن همراه شما که معمولا چیزی بین ۳ تا ۵ هزار میلی آمپر ساعت و ظرفیت پاور بانک که معمولا بین ۱۰ تا ۳۰ هزار میلی آمپر ساعت است بستگی دارد که البته باید هدر رفتن انرژی در جابجایی را نیز در نظر بگیرید؛ اما اگر فقط به دنبال یک عدد هستید به طور کاملا تقریبی یک پاور بانک معمولی یک تلفن همراه معمولی را حدود ۳ بار به طور کامل شارژ می‌کند.

شارژر همراه اوریکو مدل X12500 ظرفیت ۱۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت

شارژر همراه اوریکو مدل X12500 ظرفیت 12500 میلی آمپر ساعتداشتن پاور بانک همیشه برای کسانی که از کالاهای دیجیتال استفاده می‌­کنند، جذاب است. در بیشتر مواقع به منبع انرژی بیش از چیزی که برای باتری کالاها در نظر گرفته شده است، احتیاج می‌شود. مهم است که برای تامین انرژی اضافی موردنیاز، از چه منابعی استفاده کنیم. قبلا برای بیشتر روشن نگه داشتن دستگاه­‌ها از باتری اضافی استفاده می‌­شد؛ اما این روزها پاور بانک‌ ها کار را ساده کرده­‌اند.

باتری

در پاوربانک X12500 یک باتری به ظرفیت اسمی ۱۲۵۰۰ میلی آمپر ساعت قرار داده شده است و در دسته باتری‌های لیتیوم پلیمری قرار می‌گیرد. البته ظرفیت واقعی تمام پاور بانک‌ها از ظرفیت اسمی آن‌ها کمتر است. علت این امر به خاطر تغییر ولتاژِی است که در پاوربانک و تلفن همراه تان صورت می‌گیرد.

باتری‌هایی که امروزه در دستگاه‌های دیجیتال استفاده می‌شوند، عموما از دو گروه باتری‌های لیتیوم-یونی و باتری‌های لیتیوم-پلیمری هستند. باتری‌های لیتیوم یونی در دمای ۲۰- تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد عملکرد مطلوب خود را دارند، اما باتری‌های لیتیوم پلیمری محدوده دمای بیشتری را پوشش می‌دهند و در دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین هم به شکل عادی انرژی مورد نیاز دستگاه را فراهم می‌کند.

اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین مزیت باتری‌های لیتیوم پلیمری در وزن آن‌ هاست. اگر دو پاوربانک با ظرفیت اسمی های مساوی و بدنه مشابه را با هم مقایسه کنید، خواهید دید پاور بانکی که از باتری لیتیوم پلیمری بهره می‌برد از وزن کمتری برخوردار است. در درجه دوم این دو نوع باتری در طول عمر تفاوت دارند، باتری‌های لیتیوم پلیمری انرژی خروجی کمتری نسبت به لیتیوم یونی‌ها دارند و به همین دلیل بیشتر از باتری‌های لیتیوم یونی عمر می‌کنند. مقدار باقی مانده در این باتری ۱۲۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در نمایشگری که روی آن است به صورت میزان درصد باقی مانده مشخص است.

 

قابلیت شارژ لپ تاپ

پاوربانک X12500 شرکت اوریکو با توجه به داشتن پورت Type-C روی بدنه‌ی خود می‌تواند لپ تاپ ‌های مجهز به این پورت را از طریق یک کابل دو سر Type-C شارژ کند. این ویژگی باعث می‌شود این پاور بانک به نمونه‌ای منحصر به فرد در مقایسه با دیگر دستگاه‌های در این سطح تبدیل شود.

مناسب‌ترین شدت ‌جریان

نکته مهم درباره پاوربانک X12500 این است که قادر بوده با تشخیص نوع دستگاه متصل به خود، شدت جریان مناسب آن را تشخیص دهد و این ویژگی به لطف چیپ Scharge داخل آن محقق شده است.

دو درگاه USB خروجی پاوربانک X12500  به شما امکان شارژ دو دستگاه به‌صورت همزمان را می‌دهد. چون شدت جریان خروجی این دستگاه در صورت استفاده از دو درگاه USB برابر ۳.۱  آمپر است، شما می‌توانید دو گوشی موبایل یا یک گوشی موبایل و یک تبلت را هم‌زمان شارژ کنید. همچنین با پایان شارژدهی و کامل شدن شارژ دستگاه پاوربانک به صورت خودکار جریان شارژدهی را قطع می‌کند تا به باتری دستگاه آسیبی وارد نشود.

اوریکو در پاور بانک X12500 از سخت‌افزاری استفاده کرده که جلوی شارژ بیش ‌از حد را بگیرد تا انرژی باتری به هدر نرود. این سخت افزار در برابر افزایش شدت جریان و ولتاژ هم مقاوم است و علاوه‌ براین چون اتصال کوتاه ممکن است به دستگاه آسیب رسانده یا باعث تخلیه شارژ شود، در این دستگاه از اتصال کوتاه هم جلوگیری شده تا شارژی امن و مطمئن انجام شود. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید مشکلی بابت سلامت دستگاهتان ایجاد نخواهد شد.

شارژر همراه اوریکو مدل MPS-1U10A با ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی آمپر ساعت

شارژر همراه اوریکو مدل MPS-1U10A با ظرفیت 10400 میلی آمپر ساعتیکی از اصلی ترین نیازهای لوازم الکترونیکی هوشمند مانند گوشی موبایل و تبلت، باتری و میزان شارژ آن‌ها است. در فروش عمده پاور بانک به بررسی شارژر همراه «اوریکو» مدل « MPS-1U10A» می‌پردازیم.
این پاور بانک یکی از سری محصولات Orico است که ظرفیت بالا در آن، این محصول را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی که در طول روز چندین مرتبه باتری دستگاه‌های الکترونیکی خود را شارژ می‌کنند، تبدیل کرده است. شرکت سازنده در این شارژر همراه از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره گرفته است. ولتاژ ورودی و خروجی در این پاور بانک ۵ ولت است. شدت جریان ورودی در این محصول ۱ آمپر و شدت جریان خروجی در آن ۲.۱ آمپر است. برای شارژ گوشی‌ موبایل، شدت‌جریان خروجی باید ۱ آمپر باشد اما برای این‌که بتوانید تبلت‌تان را شارژ کنید باید شدت‌جریان خروجی حداقل ۲ آمپر باشد. بنابراین پاور بانک Orico مدل MPS-1U10A قابلیت سازگاری و شارژ کردن اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های موجود در بازار را دارد. این دستگاه در برابر ولتاژ زیاد، دمای بالا و جریان زیاد برق محافظت شده است.
این محصول از جنس آلومینیم با ضخامت ۱۴ میلی‌متر تولید شده است. استفاده از آلومینیم در این پاور بانک باعث شده وزن آن به ۲۸۰ گرم برسد. شرکت سازنده روی بدنه‌ی این پاور بانک چراغ‌های LED برای نمایش میزان شارژ دستگاه قرار داده است. برای روشن کردن پاور بانک و مشاهده‌ی میزان شارژ آن تنها لازم است پاور بانک را چند مرتبه تکان دهید. همراه این محصول یک کابل Micro-USB وجود دارد. باتری پاور بانک‌ها معمولا از طریق درگاه microUSB و اتصال به دستگاه‌های الکترونیکی مانند کامپیوتر یا لپ‌تاپ‌ شارژ می‌شود. در هنگام خرید پاور بانک‌ها باید به ظرفیت باتری در آن‌ها توجه کرد. زمانی‌که ظرفیت باتری در پاور بانک بیش‌تر باشد، زمان بیش‌تری لازم است تا باتری آن شارژ شده و طبیعتا مقدار شارژ بیش‌تری را برای دستگاه‌های الکترونیکی شما فراهم می‌کند. همچنین تعداد خروجی‌ها و شدت‌جریان خروجی هم از فاکتورهای اصلی در انتخاب یک پاور بانک است. با توجه به مدل و برند، پاور بانک‌ها امکانات متفاوتی مانند شارژ همزمان دو دستگاه، نشانگر LED میزان شارژ، کابل یا کاور همراه و مقاومت در برابر نوسانات برق دارند. در پاور بانک Orico مدل MPS-1U10A یک باتری با ظرفیت ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت قرار دارد که با یک‌بار شارژ کامل قادر است باتری دستگاه‌‌های الکترونیکی مانند گوشی موبایل و تبلت را چندین مرتبه شارژ کند.

 

مشخصات شارژر همراه اوریکو

  • ابعاد : ۱۳۷ × ۸۰ × ۱۴ میلی‌متر
  • وزن : ۲۸۰ گرم
  • ظرفیت اسمی : ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم-پلیمری
  • ولتاژ ورودی : ۵.۰ ولت
  • ولتاژ خروجی : ۵.۰ ولت
  • شدت جریان ورودی : ۱.۰ آمپر
  • شدت جریان خروجی : ۲.۱ آمپر
  • سازگار با : اکثر گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر و دوربین های دیجیتال
  • سایر امکانات و قابلیت‌ها :
  • – دارای کابل Micro-USB
  • – دارای چراغ‌های LED برای نمایش میزان شارژ باتری
  • – قابلیت روشن شدن و نمایش میزان شارژ دستگاه با تکان دادن آن
  • – جنس بدنه:‌ آلومینیم
  • – محافظت شده در برابر ولتاژ زیاد، جریان و دمای بالا

شارژر همراه اوریکو مدل K10000 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه تکنولوژی شارژ سریعفروش عمده پاور بانک ارزان شارژر همراه اوریکو مدل K10000 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به همراه تکنولوژی شارژ سری

در فروش عمده پاور بانک به بررسی شارژر همراه «اوریکو» مدل «K10000» می‌پردازیم. این پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری باتری‌ از نوع باتری‌های لیتیوم-پلیمری دارد. این شارژر همراه دو درگاه USB با قابلیت شارژ هر دو دستگاه به صورت همزمان را دارد که ولتاژ خروجی آن ۵ ولت است و با اکثر گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و دیگر دستگاه‌های از این ‌دست سازگار است. همچنین این پاوربانک یک پورت USB Type-C و یک پورت Micro-USB هم دارد. پاوربانک اوریکو K10000 می‌تواند تا ۵ بار گوشی آیفون ۶S یا ۵ بار هوآوی P7 را شارژ کند؛ همچنین آیپد مینی را نیز ۲ بار شارژ می‌کند. شارژ K10000 از طریق درگاه Micro-USB صورت می‌گیرد که درلبه‌ی بالایی این پاور بانک تعبیه شده و ولتاژ و شدت جریان ورودی آن ۵ ولت است. شارژر همراه اوریکو K10000 قابلیت شارژ امن و سریع دارد و تراشه‌ای در آن قرار داده شده تا شدت جریان مورد نیاز هر دستگاه را تشخیص دهد که باتری دستگاه آسیب نبیند و نگرانی کاربران از این بابت را برطرف کند. بر روی این شارژر همراه تعدادی چراغ رنگی قرار داده شده تا میزان شارژ را به درصد نمایش دهد و شارژ آن به موقع انجام شود. جنس بدنه‌ی این مدل از پاوربانک های اوریکو از پلاستیک ABS است که بسیار مقاوم است و وزن ۲۱۱ گرم و ابعاد ۱۶×۶۶×۱۳۸ میلی‌متر، اوریکو K10000 را به یک پاوربانک باریک و زیبا تبدیل کرده است.
 

 

مشخصات شارژر همراه اوریکو مدل K10000

  • ابعاد : ۱۶ × ۶۶ × ۱۳۸ میلی‌متر
  • کلاس وزنی : معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • وزن : ۲۱۱ گرم
  • محدوده ظرفیت : ۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی : ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم-پلیمری
  • ولتاژ ورودی : ۵.۰ ولت
  • ولتاژ خروجی : ۵.۰ ولت
  • تعداد درگاه خروجی : ۳ عدد
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر رنگی
  • سازگار با : انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌های از این قبیل
  • قابلیت های ویژه : امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) ,تکنولوژی Quick Charge 3.0 ,امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • مشخصات فنی : مجهز به دو پورت USB 2.0
  • مجهز به یک پورت Micro-USB
  • مجهز به یک پورت USB Type-C
  • شدت جریان ورودی: برای ۵ ولت ۳ آمپر، برای ۹ ولت ۲ آمپر، برای ۱۲ ولت ۱.۵ آمپر
  • پروتکل‌های قابل پشتیبانی: QC3.0/QC2.0/FCP/BC1.2/MTK/PE2.0/PE1.1/AFC/Type-C

شارژر همراه اوریکو مدل FIREFLY-K10S ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت

فروش عمده پاور بانک ارزان شارژر همراه اوریکو مدل FIREFLY-K10S ظرفیت 10000 میلی آمپرساعتشارژر همراه یا همان پاوربانک برای افرادی که از تمام شدن باتری دستگاه‌های دیجیتالشان مانند گوشی ‌هوشمند یا تبلت خسته شده‌اند بهترین راه ‌حل است. شارژر همراه اوریکو مدل FIREFLY-K10S ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت در ابعادی طراحی شده تا با آسانی قابلیت جابه‌جایی را داشته باشد. این پاور بانک در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است. اوریکو برای این مدل از ۲ خروجی با شدت جریان ۲.۴ آمپر استفاده کرده است. با استفاده از این مدل شما قادرید از هر دو خروجی به صورت هم‌ زمان استفاده کنید. توجه داشته باشید در هنگام استفاده از دو پورت شدت جریان به این میزان نخواهد بود. شارژر همراه اوریکو مدل FIREFLY-K10S ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت ۴ چراغ  نشان دهنده میزان شارژ باقی مانده پاور بانک دارد. این کالا استاندارد CAA دارد. با داشتن این استاندارد شما قادرید این این پاور را به درون هواپیما هم ببرید. اگر قصد تهیه پاوربانک دارید این مدل گزینه مناسبی است.

 

مشخصات شارژر همراه اوریکو مدل FIREFLY-K10S

  • ابعاد : ۱۴۳x73x16 میلی‌متر
  • کلاس وزنی : معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • وزن : ۲۳۰ گرم
  • محدوده ظرفیت : ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی : ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم-پلیمری
  • ولتاژ ورودی: ۵.۰ ولت
  • ولتاژ خروجی : ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی : ۲.۴ آمپر
  • تعداد درگاه خروجی ک ۲ عدد
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC) : ندارد
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD): ندارد
  • قابلیت های ویژه : امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) ,شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) ,امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) , نازک (ضخامت ۲ سانتی‌متر و کم‌تر)
  • مشخصات فنی :یک پورت با جریان خروجی بالا
  • دارای ۴ چراغ نشان دهنده میزان شارژ باقی مانده پاور بانک
  • مطابق با استاندارد های CAA
  • ضخامت ۱۶ میلی‌متر
  • قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه
  • جنس بدنه
    پلاستیک

شارژر همراه اوریکو مدل U5020 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

فروش عمده پاور بانک ارزان شارژر همراه اوریکو مدل U5020 ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعتدر فروش عمده پاور بانک به بررسی شارژر همراه «اوریکو» مدل « U5020» می‌پردازیم. این شارژر، باتری با ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد. این پاور بانک می‌تواند منبع تغذیه برای لپ‌تاپ، منبع تغذیه روتر و هاب، خروجی برق ۲۲۰ ولت باشد و زمانی که شما در بیرون از منزل هستید یا برق ندارید تامین کننده برق مورد‌ نیاز شما باشد؛ هم‌ چنین می‌تواند گوشی و تبلتتان را شارژ کند. پورت ‌های شارژ در این شارژر همراه مجهز به فناوری Quick charge 2.0 هستند که می‌توانید گوشی، تبلت و دوربین خود را سریع‌تر شارژ کنید. خروجی ۲۲۰ ولت U5020 که در بالای آن قرار دارد قادر است که برق دستگاه‌هایی مانند LCD را تامین کند. خروجی ۱۰-۱۲.۶ ولت می‌تواند برق مورد نیاز هاب، هارد اکسترنال و  دستگاه‌های دیگر را ارائه دهد؛ هم ‌چنین قسمت بالای این شارژر قابلیت جدا شدن دارد و زمانی که به آن نیاز ندارید می‌توانید جدایش کنید تا حملش آسان‌تر شود. این محصول از آلیاژ آلومینیوم با تراکم بالا ساخته شده، دارای دوخت چرمی است و پوشش سلیکونی دارد که از ورود گرد و غبار به آن جلوگیری می‌کند . این پاور بانک دارای صفحه نمایش است که نشان دهنده میزان شارژ دستگاه است. این شارزر همراه می‌تواند از طریق پنل‌های خورشیدی، اتصال به فندک ماشین و هم‌ چنین با برق شهری شارژ شود. U5020 محافظ شارژ بیش ‌از حد، ضد معکوس، نوسانات جریان، نوسانات ‌ولتاژ، تخلیه ‌بیش‌ از حد، توان‌ بیش ‌از حد، ریست، گرم ‌شدن‌ بیش ‌از حد، اتصال‌ کوتاه و محافظ PCT است؛ به ‌این ‌ترتیب می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. اکر به دنبال شارژر همراهی با کیفیت با قابلیت‌های زیاد هستید؛ شارژر همراه اوریکو مدل U5020 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

مشخصات شارژر همراه اوریکو مدل U5020

  • ظرفیت اسمی : ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری : صفحه نمایش LCD
  • سایر امکانات و قابلیت‌ها
    ورودی ۱۲V و ۲۴V ، دارای قدرت ۴۰W
  • دارای خروجی USB + منبع تغذیه DC + منبع تغذیه AC
  • درای روشنایی LED
  • کل توان ۱۰۰ وات
  • خروحی برق ۲۲۰V
  • دارای تکنولوژی سریع و امن QC 2.0
  • خروجی برق ۱۹V همراه با کابل برق DC5.5 و تبدیل های متنوع برای انواع لپ تاپ ها
  • خروجی ۲۲۰V AC از سمت بالا می تواند دستگاه هایی مانند LCD و … برق تامین کنند
  • خروجی DC 10-12.6V می توانند برق مورد نیاز هاب و دیگر دستگاه ها را ارائه دهند
  • دو پورت تغذیه ۱۲V
  • داری پوشش سیلیکونی برای جلوگیری از گرد و غبار
  • استفاده شده از آلیاژ آلومینیوم با تراکم بالا
  • مناسب برای حمل، دارای دوخت چرم گاو ظریف
  • دارای ۱۰ محافظ ، امن و قابل اعتماد:محافظ ضد معکوس | محافظ شارژ بیش از حد | محافظ نوسانات جریان | محافظ نوسانات ولتاژ | محافظ تخلیه بیش از حد
  • محافظ توان بیش از حد | محافظ ریست | محافظ گرم شدن بیش از حد | محافظ اتصال کوتاه | دارای محافظ PCT

شارژر همراه اوریکو مدل LD100 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

فروش عمده پاور بانک ارزان شارژر همراه اوریکو مدل LD100 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتمدل «D10000» از سری محصولات «اوریکو» وزن مناسبی دارد و ضخامت آن تنها ۱.۳۷ سانتی‌متر است. این پاور بانک به سادگی داخل جیب یا کیف جای می‌گیرد و همیشه همراه با شما خواهد بود. باتری به کار رفته در این مدل از سری پاور بانک‌های اوریکو لیتیوم پلیمری بوده و ظرفیت آن ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این پاور بانک ظاهری شبیه به یک مستطیل با طول ۱۶ سانتی‌متر و عرض ۸.۲ سانتی‌ متر دارد و با استفاده از آن می‌توانید باتری انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک ‌پلیر، تبلت و دیگر دستگاه‌های از این قبیل خود را بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید. در این پاور بانک دو درگاه خروجی وجود دارد که قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه مختلف به طور همزمان را فراهم خواهد کرد. شدت جریان خروجی در این درگاه‌ها ۲.۴ آمپر و شدت جریان ورودی در آن هم ۲.۰ آمپر است. همچنین ولتاژ ورودی و خروجی در این پاور بانک هم ۵.۰ ولت بوده است.

این شارژر همراه با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده و مقاومت مطلوبی در برابر خط و خش دارد. درگاه‌های خروجی USB و درگاه ورودی microUSB در آن روی سطح کناری از شارژر قرار گرفته‌اند. همچنین روی سطح این پاور بانک نشانگرهای LED هم قرار گرفته تا خیالتان بابت شارژ باتری خود شارژر هم راحت باشد. هر یک از این نشانگرها ۲۵ درصد از ظرفیت کل باتری را نمایش می‌دهند و شما با بررسی آن‌ها می‌توانید زمان دقیق برای شارژ دوباره‌ی باتری را تشخیص دهید.

 

مشخصات شارژر همراه اوریکو مدل LD100

  • ابعاد : ۱۳.۷ × ۸۲ × ۱۶۰ میلی‌متر
  • کلاس وزنی : معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • وزن : ۲۴۲ گرم
  • محدوده ظرفیت  : ۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی : ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم-پلیمری
  • ولتاژ ورودی : ۵.۰ ولت
  • ولتاژ خروجی : ۵.۰ ولت
  • شدت جریان ورودی : ۲.۰ آمپر
  • شدت جریان خروجی : ۲.۴ آمپر
  • تعداد درگاه خروجی : ۲ عدد
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر LED
  • سازگار با : انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
  • قابلیت های ویژه : شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) , تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) ,امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • سایر امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت اتصال و شارژ ۲ دستگاه به طور همزمان
  • جنس: پلاستیک ABS
  • دارای کابل microUSB
 

 مقاله های مرتبط با فروش عمده پاور بانک ارزان :

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *