شایعه در مورد آیفون ۱۴

Post Main

در بازار گوشی‌های هوشمند، همیشه شایعه در مورد آیفون 14 وجود داشته است. اما شایع شده است که در بازار گوشی‌های هوشمند آیفون ...

حداکثر دو برابر فضای ظرفیت ذخیره سازی برای آیفون ۱۴

در بازار گوشی‌های هوشمند، همیشه شایعه در مورد آیفون ۱۴ وجود داشته است. آیفون ۱۳ از اولین گوشی‌های هوشمند اپل با بالاترین حافظه ذخیره‌سازی داخلی به میزان ۱TB  است؛ مناسب برای اشخاصی است که به حافظه بالایی برای ذخیره کردن عکس و فیلم و … نیاز دارند. اما شایعه شده است که اپل تصمیم دارد حافظه آیفون ۱۴ را تا ۲ ترابایت افزایش دهد.

به گزارش سایت MacRumors  ، نوع جدیدی از حافظه به نام QLC (چهار لایه سلول) اشاره کرده است؛ که عملکرد و ظرفیت حافظه را بهبود می‌بخشد و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

فقط برای مدلهای pro

روند چند ساله آیفون، به گونه ای بوده است که می‌توانیم فرض کنیم حداکثر ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی در iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max در صورت عرضه شدن به بازار، خواهیم داشت (به احتمال زیاد این تغییرات گران قیمت خواهند بود).

ما تا به امروز چیزهای زیادی در مورد برنامه‌های اپل برای سری جدید آیفون ۲۰۲۲ خود نشنیده‌ایم.

یکی از شایعاتی که مطرح شده این است که بریدگی نمایشگر آیفون می‌تواند راه را برای طراحی کوچکتر این بریدگی برای مدل‌های Pro باز کند.

شایعه آیفون 14
بریدگی نمایشگر آیفون

همچنین در مورد ارتقاء سنسور دوربین ۴۸ مگاپیکسلی آیفون صحبت‌هایی شده است و احتمالاٌ فیلمبرداری با وضوح بالاتر می‌تواند یکی از دلایلی باشد که قرار است فضای داخلی بیشتری توسط اپل ارائه شود.

اگر این خبر صحت داشته باشد، شاهد یک جهش شگفت انگیز خواهیم بود، اما باید منتظر ماند و دید که آیفون چه تغییراتی را در آینده ایجاد می‌کند.

فرضیه: حافظه بیشتر همیشه مورد استقبال است!

فضای ذخیره سازی بیشتر همیشه برای ارتقاء گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار، مورد توجه مردم بوده است. این روند کم‌کم از بین رفت؛ زیرا بیشتر ما برای ایمنی عکس‌ها، فیلم‌ها و سایر فایل‌های ارزشمند خود به ذخیره‌سازی ابری روی آورده‌ایم.

برای مشاهده محصولات ذخیره سازی ابری اوریکو اینجا کلیک کنید.

علاوه بر این، لرزش در زمان پخش فیلم و یا موسیقی به صورت آنلاین را از طریق اپلیکیشن‌هایی مانند Netflix و Spotify  برطرف نموده است.

با افزایش سرعت پهنای باند و اینترنت تلفن همراه، دیگر نیازی به نگهداری فایل‌ها به صورت ذخیره سازی برروی حافظه داخلی دستگاه، مانند گذشته نیست.

با این وجود، ما قصد نداریم اهمیت حافظه ۲ ترابایتی را رد کنیم. با توجه به اینکه آیفون‌های Pro اکنون قادر به فیلمبرداری با کیفیت K ProRes 4 و با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه هستند، داشتن فضای ذخیره سازی بیشتر، بهتر است.

اگر این تغییرات ذخیره سازی با حجم بالاتر برای شما مناسب نیست، گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر و با ظرفیت کمتر همچنان به طور معمول در دسترس شما هستند.  

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *