بهترین کابل USB Type-C به USB اوریکو

Post Main

بهترین کابل usb-c به usb اوریکو استاندارد جدیدی برای شارژ کردن لپ تاپ ها و دستگاه های تلفن همراه هستند، و نیاز به ذکر نیست که از قابلیت های آنها در داده و فیلم استفاده می شود. اما همه آنها از نظر کیفیت با یکدیگر برابر نیستند و خریداری کردن کابل مناسب برای گوشی شما بسیار مهم است. در مقاله  بهترین کابل usb-c به usb اوریکو  بهترین گزینه های موجود برای شما گرد آوری شده است.

بهترین کابل USB Type-C به USB اوریکو

کابل شارژ USB نوع Type-C ، یک کابل برگشت پذیر که به سرعت انتقال داده و قدرت بیشتر نسبت به USB های قبلی وعده داده شده است. این نوع USB به طور فزاینده ای برای لپ تاپ ها و حتی برخی از گوشی های موبایل و تبلت ها به عنوان استاندارد پذیرفته شده است. حتی اپل نیز آن را در داک Thunderbolt 3 آورده است. به طور کلی، کابل هایی که شما عمدتا استفاده می کنید و بنابراین نیاز به جایگزینی با این مدل جدید دارند کابل های میکرو USB، لایتنینگ و USB نوع Tyep-C  هستند.

USB-C فناوری نویی است که برای شارژ و همگام ‌سازی در دستگاه های الکترونیک طراحی شده است و رفته رفته استفاده از آن گسترده‌تر می ‌شود که این امر نکته مثبتی محسوب می‌ شود، چرا که حالا دیگر کاربران می ‌توانند یک کابل برای شارژ هر دو دستگاه گوشی موبایل و لپ تاپ تهیه کنند. یکی دیگر از ویژگی ‌های بسیار خوب این استاندارد این است که دیگر نیاز نیست طرف درست کابل را برای اتصال انتخاب کنیم چرا که این کابل به صورت متقارن طراحی شده است و می تواند به هر دو صورت مورد استفاده شود.

شارژ تایپ سی USB-C فناوری نویی است که برای شارژ و همگام سازی در دستگاه های الکترونیک طراحی شده است و رفته رفته استفاده از آن گسترده‌تر می‌شود که این امر نکته مثبتی محسوب می‌شود، چرا که حالا دیگر کاربران می‌توانند یک کابل شارژ هر دو دستگاه گوشی موبایل و لپ تاپ تهیه کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این استاندارد این است که دیگر نیاز نیست طرف درست کابل شارژ را برای اتصال انتخاب کنیم چرا که این کابل به صورت متقارن طراحی شده است.

بهترین کابل به صورت کلی:  Anker PowerLine II +

برای اهداف کلی، ما سری PowerLine II + Anker آنکر را بررسی می کنیم. این کابل ها برای جلوگیری از خرابی ساخته می شوند و اتصالات از پلاستیک با کیفیت بالا استفاده می کنند. آنها می توانند اتصالات با ولتاژ بالا را برای شارژ لپ تاپ یا شارژر سریع روی گوشی های دارای دسترسی مساوی کنترل کنند. شش فوت بودن طول این کابل نیز تمام نیازهای شارژ شما در دسکتاپ های استاندارد را برطرف می کند. کابل تایپ سی انکر به دو رنگ مشکی و قرمز موجود است. این کابل ها به دو صورت A-C و C-C برای اتصال با استاندارد USB مستطیلی قدیمی) در دسترس هستند.

مقاوم ترین کابل: Belkin MIXIT DuraTek

اگر به کابلی نیاز دارید که بتواند در مقابل ضربه و خم شدن مقاومت کند، شرکت بلکین از تعهد خود برای مشتریان خوشحال است و کابلی تولید کرده است که این کابل C-C دارای طول دو لایه است، بنابراین در صورت خم شدن یا پیچیده شدن خراب نمی شود چرا که سر اتصالات آن با فلز تقویت می شوند. تنها کافی است که از آن در کیف لپ تاپ خود محافظت کنید تا آن نیز از کابل تایپ سی شما محافظت کند. گفته می شود که این کابل حتی در مقابل جویدن نیز مستحکم است. این کابل ها نسبت به گزینه های مشابه در همان قیمت مناسب هستند، اما اگر به چیزی نیاز دارید که بتواند اگر کابل های دیگر بالاتر باشد، این گزینه ارزش خرید دارد.

بهترین کابل برای سفر: DockCase USB C-to-C

برای کسانی که بیش از هر چیز فضا و شرایط استفاده از محصول در محیط را ارزیابی می کنند، این کابل کوچک و ارزان انتخابی ایده آل خصوصا برای استفاده از مسافرت است. طول پلاستیکی این محصول پلاستیکی و سبک و جمع و جور بوده و به راحتی در جیب و کیف جای می گیرد. با وجود کوچک بودن، این کابل دارای حداکثر سرعت USB 3.1 ، ویدئوی ۴K و شارژ آن تا ۱۰۰ وات است. فقط مطمئن شوید که آن را جا نگذارید، این کابل آنقدر کوچک است که ممکن است آن را در هتل تان جا بگذارید!

مبدل USB-C به USB/VGA/HDMI اوریکو مدل RCHV

مبدل USB-C به USB/VGA/HDMI اوریکو مدل RCHVمبدل USB/VGA/HDMI «اوریکو» مدل « RCHV» درگاه‌های HDMI، VGA، USB-C دارد که درگاه USB-C این مبدل مجهز‌به USB 3.0 است که سرعت انتقال اطلاعات USB 3.0  در آن تا ۵  گیگابایت بر ثانیه می‌رسد و باعث می‌شود که در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگاه‌های خود را شارژ کنید و نگرانی در این مورد نداشته باشید. ابعاد این مبدل ۱۷ × ۶۰ × ۸۹ میلی‌متر است. جنس روکش بدنه این مبدل از آلومینیوم و کابل این محصول از نوع USB-C و متصل به بدنه است که دارای طولی معادل ۱۵ سانتی‌متر می‌باشد. RCHV با سیستم‌عامل‌های Windows / Mac / Linux سازگار است و هردو درگاه VGA و HDMI دراین محصول قادر به پشتیبانی از FullHD هستند. VGA یک درگاه استاندارد جهت اتصال به دستگاه‌های ویدیویی مثل مانیتورها و پروژکتورهاست. درحال‌حاضر DVI و HDMI جایگزین درگاه VGA شده‌اند؛ هم‌چنین HDMI پورتی است که انتقال تصویر و صدا را باکیفیت بالا برای کاربران فراهم می‌کند. HDMI در‌صورتی می‌تواند تصاویر باکیفیتی را ارائه دهد که هم دستگاه فرستنده قابلیت ارسال اطلاعات به‌صورت غیرفشرده را داشته باشد و هم دستگاه گیرنده بتواند آن را دریافت کند. RCHV از Plug and play پشتیبانی می‌کند که با کمک این ویژگی دستگاه شما پس از اولین اتصال به رایانه به صورت خودکار و بدون انجام تنظیمات توسط شما آماده استفاده می‌باشد. اگر به دنبال مبدلی هستید درگاه VGA  و HDMI هم داشته باشد؛ مبدل اوریکو مدل RCHV را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 
 
 

مشخصات بهترین کابل USB Type-C به USB اوریکو

  • نوع رابط : USB-C
  • طول کابل : ۱۵ سانتی متر
  • نوع کابل : USB-C

مبدل کابل تبدیل USB-C به USB

  • ابعاد: ۱۷ × ۶۰ × ۸۹ میلی‌متر
  • نوع کانکتور : USB-C
  • نوع درگاه : USB-C , VGA , HDMI
  • سازگار با : انواع دستگاه های مجهز به درگاه USB-C
  • سرعت انتقال اطلاعات : ۵ گیگابیت بر ثانیه
  • سایر توضیحات مبدل : طول کابل: ۱۵ سانتی متر
  • جنس روکش: آلومینیوم
 
 

کابل تبدیل USB-C به USB اوریکو مدل ATC-10 طول ۱ متر

 
کابل تبدیل USB-C به USB اوریکو مدل ATC-10 طول 1 مترکابل تبدیل USB-C  به USB «اوریکو» مدل «ATC-10» باطول یک متر برای شارژ کردن و انتقال اطلاعات مناسب است. اوریکو ATC-10 با دستگاه‌های که مجهز به درگاه USB-C،سازگار است و دارای فناوری  شارژ سریع است که آن را به کابلی متمایز تبدیل کرده است.جریان خروجی کابل ATC-10 ،۵آمپر است و با پوششی ازTPE  روکش شده است که دوام این کابل را بیشترکرده است و مدت طولانی‌تری کار می‌‎کند.پس اگر به دنبال کابلی هستید که مقاوم باشد و قابلیت شارژ سریع داشته باشد، اوریکو ATC-10 را به شما پیشنهاد می کنیم.
 
 
 
 
 
 

مشخصات کابل تبدیل USB-C به USB

  • نوع رابط : USB-C
  • طول کابل: ۱ متر
  • مناسب برای : انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های مجهز به درگاه USB-C
  • نوع کابل : USB
  • سایر توضیحات کابل
    دارای فناوری شارژ سریع
  • مناسب برای شارژر و انتقال اطلاعات
  • جریان خروجی: ۵ آمپر
  • جنس روکش کابل: TPE

 

شرکت اوریکو در هر هفته محصولات جدیدی را طراحی می کند و بعد از بررسی های صورت گرفته در بخش های مختلف کارخانه ( انجام دادن آزمایش های مور نیاز بر روی محصولات ) محصول جدید را با استاندارد های بین المللی کسب شده CE , FCC , RoHs و با کیفیتی بالا جهت عرضه در بازار های جهانی به واحد فروش ارسال می نماید .

نماینده ی انحصاری محصولات شرکت اوریکو با گارانتی چهارفصل در ایران عرضه می کنند.

مقاله های بهترین کابل USB Type-C به USB اوریکو : 

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *