بهترین هدفون ۲۰۲۱ کدام است؟

Post Main

اگر سوال شما هم هست که بهترین هدفون ۲۰۲۱ کدام است؟ با ما تا انتهای مقاله باشید تا بهترین هدفون ۲۰۲۱ را خدمتتان معرفی کنیم. همچنان اگر به هدفون‌های سیمی علاقه دارید، هدفون هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-RP1  یکی از گزینه‌هایتان است. شاید در وهله اول با خود فکر کنید عمر هدفون‌های باسیم تمام‌ شده است، اما این‌طور نیست. این مدل هدفون‌ها همچنان مزیت‌هایی نسبت به مدل‌های بی‌سیم دارند.

بهترین هدفون های 2021

یکی از مهم‌ترین این مزیت‌ها، کیفیت بالای آنهاست. استفاده از بلوتوث برای اتصال از کیفیت پخش به دلیل نویزهایی که وجود دارد می‌کاهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبتی که این مدل هدفون دارد، عدم نیاز به شارژ است. با استفاده از این مدل دیگر نگران تمام شدن شارژ هدفون نباشید و با خیال آسوده از این وسیله در هر زمانی که می‌خواهید، استفاده کنید.

سری‌‌های این مدل زاویه ۶۰ درجه‌ای دارد. این ویژگی باعث شده تا این هدفون بهتر در گوشتان قرار گیرد. گوش انسان قابلیت پشتیبانی از فرکانس ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز را دارد. این هدفون از این بازه فرکانسی پشتیبانی می‌کند. این ویژگی بدین معناست که تمام صداهایی که انسان قادر به شنیدن آن است توسط این هدفون پخش می‌شود.

نقاط قوت:

  • سری‌های ۳۶۰ درجه
  • پوشش TPE

نقد و بررسی تخصصی هدفون تو گوشی ORICO SOUNDPLUS-RP1

برای اینکه یک هدفونی باکیفیت داشته باشید، حتماً لازم نیست که از محصولی با قیمت بالا و تکنولوژی‌های بی‌سیم استفاده کنید. هدفون مدل «SOUNDPLUS-RP1» از سری محصولات برند «اوریکو» (Orico) است، که ارزش خرید بالایی دارد.

بهترین هدفون های 2021
بهترین هدفون ۲۰۲۱ کدام است؟

این محصول با استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و به شکل باسیم به گوشی موبایل یا پخش‌کننده صوتی متصل می‌شود و کاربر را در گوش دادن به موسیقی همراهی می‌کند. اما این همه‌ی ویژگی‌های این هدفون کاربردی نیست. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این محصول اوریکو خواهیم پرداخت.

طراحی هدفون تو گوشی ORICO SOUNDPLUS-RP1

هدفون SOUNDPLUS-RP1 از سری محصولات کاربردی است، که همه چیز در آن کاربر را به یاد هدفون‌های ساده می‌اندازد اما نگاه دقیق‌تر به طراحی آن ویژگی‌هایی جالب‌توجه را نمایان می‌کند. بدنه‌ی این محصول به شکلی خاص و با طراحی ارگونومیک ارائه شده است.

این طراحی ارگونومیک با سری‌هایی با زاویه ۶۰ باعث می‌شود که هدفون در راستای حفره گوش قرار بگیرد. همین طراحی خاص است که محکم شدن هدفون را در گوش به دنبال دارد.

هدفون تو گوشی
بهترین هدفون ۲۰۲۱ کدام است؟

به این ترتیب خبری از افتادن سری هدفون از گوش نخواهد بود. علاوه‌ بر این، استفاده از هدفون هم راحت‌تر می‌شود و در گوش دادن دراز مدت به موسیقی کاربر را آزار نمی‌دهد. دیگر ویژگی که در طراحی این هدفون موردتوجه قرار گرفته است، روکش TPE کابل است. این روکش خواص الاستیسیته را برای هدفون به همراه دارد.

کاربرانی که همیشه از گره‌خوردن سیم هدفون شکایت داشته‌اند، بدون شک از این محصول استقبال خواهند کرد؛ چون روکش TPE باعث می‌شود که هدفون کمتر دچار گره‌خوردگی شود و عمر کابل هم بیشتر خواهد شد. بیشتر هدفون‌های سیمی به دلیل کشیده شدن پاره می‌شوند و دیگر قابل استفاده نیستند.

دیگر خصوصیت ظاهری مهم این هدفون جک ۳.۵ میلی‌متری آن است. جک‌های ۳.۵ میلی‌متری به مرور زمان و در تماس با اکسیژن دچار اکسیده شدن می‌شوند و کارایی خود را تا حدی از دست می‌دهند. اما هدفون SOUNDPLUS-RP1 داستان دیگری دارد. این هدفون شرکت اوریکو دارای جکی با روکش نیکل است که کاملاً دربرابر اکسیده شدن مقاوم است و سیگنال با ثباتی را انتقال می‎‌دهد.

ویژگی‌ها

هدفون SOUNDPLUS-RP1 صدایی پویا و شفاف دارد. کلید مدیریت تماس روی بدنه این هدفون دیده می‌شود که علاوه بر مدیریت تماس، وظیفه دیگری را هم ایفا می‌کند. با یک بار فشار دادن این کلیک می‌توانید به موسیقی مکس بدهید. با دوبار فشار دادن آن هم می‌توانید به آهنگ بعدی بروید.

هدفون تو گوشی
بهترین هدفون ۲۰۲۱ کدام است؟

با سه بار فشار دادن پیاپی این کلید به آهنگ قبلی برمی‌گردید. از دیگر ویژگی‌هایی که در این محصول مشاهده می‌شود، امکان کاهش سروصدای بیرونی یا همان Ambient Noise Isolation است که در نتیجه‌ی طراحی مطلوب سرگوشی‌های هدفون ایجاد می‌شود و صدای مطلوب خروجی را برای کاربر به همراه دارد.

نگاه کلی

ظاهر هدفون SOUNDPLUS-RP1 اوریکو در نگاه اول ساده است اما اگر در آن دقیق شوید، ویژگی‌هایی را مشاهده خواهید که این محصول را به هدفونی خاص تبدیل کرده است. روکش TPE کابل هدفون درکنار سری‌های ارگونومیک و ۶۰ درجه ارزش خرید بالایی به این محصول اوریکو داده‌اند. هدفون SOUNDPLUS-RP1 دارای جک ۳.۵ میلی‌متری از جنس نیکل است و به‌آسانی اکسیده نمی‌شود.

بهترین هدفون

پوشش TPE باعث می‌شود که هدفون برای پوست حساسیت ایجاد نکند و جنس نرم و لطیفی داشته باشد. ترکیب طراحی و ویژگی‌های مهندسی شده این هدفون، آن را به محصولی همه‌فن‌حریف تبدیل کرده است. این هدفون شرکت اوریکو به راحتی در گوش قرار می‌گیرد، دربرابر سروصدای بیرونی مقاومت می‌کند و به راحتی از گوش نمی‌افتد. بنابراین، برای ورزش، گردش و پیاده‌روی یا کارهای روزمره‌ای مانند دیدن فیلم ومکالمه هم مناسب است.

بهترین هدفون های 2021 کدام است؟
بهترین هدفون ۲۰۲۱ کدام است؟

اگر با دنیای فناوری اطلاعات آشنایی کلی داشته باشید حتماً نام اوریکو را شنیده‌اید. این برند، شرکتی پیشرو در زمینه طراحی و تولید لوازم جانبی است. شعار اوریکو آسان سازی استفاده از کامپیوتر (Easy Your PC) است و در واقع هم با تولیدات خود محصولاتی کاملاً کارآمد را روانه بازار کرده است. مهم نیست که برای حافظه، گوش دادن به موسیقی، شارژر یا باتری به لوازم جانبی احتیاج داشته باشید، قطعاً اوریکو را باید به عنوان یکی از انتخاب‌هایتان درنظر داشته باشید.

هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2

اگر شما هم در روز موسیقی زیاد گوش می‌کنید پس حتما از اهمیت هدفون مطلع هستید، کیفیت این کالا از اهمیت بسیاری برخوردار است. هدفون با کیفیت علاوه بر شفافیت صدا، مکالمه را آسان‌تر می‌کند. اگر قصد تهیه هدفون دارید یکی از گزینه‌هایتان هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 است.

بهترین هدفون های 2021 کدام است؟

این هدفون از نوع تو گوشی است. این مدل ترکیبی از دورنگ خاکستری و مشکی است. هدفون اوریکو برای مکالمه، ورزش و کاربری‌های عمومی انتخاب مناسبی است. این محصول به وسیله سیم دستگاهتان متصل می‌شود. طول کابل این مدل ۱.۲ متر و پورت اتصال آن جک ۳.۵ میلی‌متری است.

طراحی ارگونومیک از دیگر ویژگی‌های این کالا است. جنس و نرمی این محصول موجب شده تا هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-P2 راحت و برای استفاده‌های طولانی مدت مناسب باشد. این محصول به سیستم کنترل و میکروفون مجهز شده است. کابلی که برای این مدل در نظر گرفته شده از جنس Aluminum Foil است و کیفیت بالایی دارد.

طراحی و ساخت

هدفون «اوریکو» مدل «SOUNDPLUS-P2» از محصولات سیم‌دار و باکیفیت این شکت محسوب می‌شود. این مدل برای گوش‌کردن به موسیقی طراحی شده است و قابلیت مکالمه هم دارد. این هدفون دارای کابلی گرد و مقاوم دربرابر گره‌خوردن و درهم‌پیچیدن است و صدایی واضح و پرقدرت از آن تولید می‌شود.

صدای خروجی از این هدفون بسیار شفاف است. این ویژگی‌ باعث می‌شود این هدفون گزینه‌ی مناسبی برای گوش‌کردن به موسیقی‌هایی باشد که با تعداد سازهای بیشتری نواخته شده‌اند. همچنین طراحی سرگوشی‌های نرم و ارگونومیک باعث استفاده آسان و راحت برای مدت زمان طولانی می‌شود.

بهترین هدفون های 2021 کدام است؟
بهترین هدفون ۲۰۲۱ کدام است؟

یکی از مشخصه‌های برجسته این هدفون، قرار دادن در گوش به دو روش است. پس دیگر نیازی نیست برای استفاده طولانی مدت استرس داشته باشید. شما می‌توانید این مدل را هم به صورت ساده و هم به صورت ورزشی داخل گوش خود قرار دهید. روش دوم برای انجام فعالیت‌های ورزشی و فعالیت‌هایی که امکان خارج شدن گوشی را دارند بسیار مناسب است.

چراکه کابل هدفون بالای گوش قرار می‌گیرد و مانع از افتادن گوشی‌ها می‌شود. این مدل از هدفون‌های اوریکو مجهز به کنترلر به همراه میکروفون و کلیدهای کنترل است که به‌راحتی برای پاسخگویی به تماس‌ها و تنظیم صدا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است، این هدفون با کانکتور صوتی ۳.۵ میلی‌متری به دستگاه شما وصل می‌شود و با اکثر دستگاه‌ها مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، MP3، MP4 و انواع گوشی‌های موبایل سازگار است. یعنی شما با تهیه یک هدفون سیم‌دار باکیفیت می‌توانید در هر مکان و زمانی که هستید به دستگاه خود متصل کرده و لذت ببرید.

زیبا و خاص

همان‌طور که می‌دانید، هدفون‌ها از نظر نوع قرارگیری در گوش به سه گروه اصلی توگوشی، دورگوشی و روگوشی تقسیم می‌شوند. هرکدام از این سه گروه ویژگی‌هایی دارند که برای استفاده در شرایط خاصی مناسب هستند. هدفون SOUNDPLUS-P2 در گروه هدفون‌های توگوشی قرار می‌گیرد.

هدفون‌های توگوشی به دلیل آنکه در نزدیک‌ترین فاصله با لاله‌ی گوش قرار دارند، می‌توانند صدا را با کیفیت بیشتر در اختیار کاربر قرار دهند. شرکت اوریکو با طراحی زیبا و باکیفیت این مدل از محصولات خود، می‌تواند مورد جلب توجه و توجه افرار قرار گیرد.

این مدل با داشتن طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا، مقاوم بودن کابل در برابر کشیده شدن، سرگوشی‌های سیلیکونی نرم و پخش صدای قدرتمند جزء یکی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار به شمار می‌آید. پس اگر برای استفاده روزمره، کالمه و فعالیت‌های ورزشی خود به دنبال هدفون هستید، این مدل می‌تواند نیازتان را برطرف کند و همیار شما در هر شرایطی باشد.

هدفون ورزشی تو گوشی ORICO SOUNDPLUS-RS1

اگر شما هم در روز موسیقی زیاد گوش می‌کنید پس حتما از اهمیت هدفون مطلع هستید، کیفیت این کالا از اهمیت بسیاری برخوردار است. هدفون با کیفیت علاوه بر شفافیت صدا، مکالمه را آسان‌تر می‌کند. اگر قصد تهیه هدفون دارید یکی از گزینه‌هایتان هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-RS1  است.

بهترین هدفون های 2021 کدام است؟
بهترین هدفون ۲۰۲۱ کدام است؟

این هدفون از نوع تو گوشی است. این مدل ترکیبی از دورنگ مشکی و قرمز است. هدفون اوریکو برای مکالمه، ورزش و کاربری‌های عمومی انتخاب مناسبی است. این محصول به وسیله سیم دستگاهتان متصل می‌شود. طول کابل این مدل ۱.۲ متر و پورت اتصال آن جک ۳.۵ میلی‌متری است. طراحی ارگونومیک و فرکانس پاسخگویی ۲۰HZ-20KHZ از دیگر ویژگی‌های این کالا است.

جنس و نرمی این محصول موجب شده تا هدفون اوریکو مدل SOUNDPLUS-RS1  راحت و برای استفاده‌های طولانی مدت مناسب باشد. این محصول به سیستم کنترل و میکروفون مجهز شده است. کلید کنترل این مدل با یکبار فشار دادن تماس قطع یا موسیقی متوقف می‌شود، با دوبار فشار به حالت Hold یا موسیقی بعدی می‌روید و با سه بار فشار به موسیقی قبلی می‌روید. شکل قوسی قلاب‌ها موجب شده تا هنگام ورزش این هدفون از گوشتان بیرون نیافتد.

شرکت اوریکو در هر هفته محصولات جدیدی را طراحی می‌کند و بعد از بررسی های صورت گرفته در بخش های مختلف کارخانه ( انجام دادن آزمایش های مور نیاز بر روی محصولات ) محصول جدید را با استاندارد های بین المللی کسب شده CE , FCC , RoHs و با کیفیتی بالا جهت عرضه در بازار های جهانی به واحد فروش ارسال می نماید .

نماینده ی انحصاری محصولات شرکت اوریکو با گارانتی چهارفصل در ایران عرضه می‌کنند.

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *