پاور بانک ORICO سری K

Post Main

پاور بانک ORICO سری K  باتری‌ از نوع باتری‌های لیتیوم-پلیمری دارد. این شارژر همراه دو درگاه USB با قابلیت شارژ هر دو دستگاه به صورت همزمان را دارد که ولتاژ خروجی آن ۵ ولت است و با اکثر گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و دیگر دستگاه‌های ازاین‌دست سازگار است. همچنین این پاوربانک یک پورت USB Type-C و یک پورت microUSB هم دارد.

پاوربانک اوریکو K10000 می‌تواند تا ۵ بار گوشی آیفون ۶S یا ۵ بار هوآوی P7 را شارژ کند؛ همچنین آیپد مینی را نیز ۲ بار شارژ می‌کند. شارژ K10000 از طریق درگاه microUSB صورت می‌گیرد که درلبه‌ی بالایی این پاوربانک تعبیه شده و ولتاژ و شدت جریان ورودی آن ۵ ولت است. شارژر همراه اوریکو K10000 قابلیت شارژ امن و سریع دارد و تراشه‌ای در آن قرارداده شده تا شدت جریان مورد نیاز هر دستگاه را تشخیص دهد که باتری دستگاه آسیب نبیند و نگرانی کاربران از این بابت را برطرف کند.

برروی این شارژر همراه تعدادی چراغ رنگی قرار داده شده تا میزان شارژ را به درصد نمایش دهد و شارژ آن به موقع انجام شود. جنس بدنه‌ی این مدل از پاوربانک های اوریکو از پلاستیک ABS است که بسیار مقاوم است و وزن ۲۱۱ گرم و ابعاد ۱۶×۶۶×۱۳۸ میلی‌متر، اوریکو K10000 را به یک پاوربانک باریک و زیبا تبدیل کرده است.

 
 

پاور بانک ORICO سری K

 

شارژ سریع و سازگار با هفت پروتکل مختلف است را ارائه کرده.

شما می‌توانید توسط این دستگاه انواع مختلفی از دیوایس‌ها مانند آیفون، آی‌پد، لپ‌تاپ، ساعت‌های‌ هوشند، آی‌پاد را با قوی‌ترین باتری دنیا شارژ کنید.

اوریکو در دو ظرفیت ارائه می‌شود: پاوربانک ۱۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی که هر دو بدنه‌ای باریک دارند.این پاور‌بانک‌ها با بهره‌گیری از فناوری شارژ مجدد سریع در طی مدت بسیار کوتاهی دوباره شارژ می‌شوند.اوریکو بهترین راه‌حل برای همه دستگاه‌‌های نیازمند به شارژ است.

پاور بانک ORICO سری K

پاور بانک ORICO سری K

پاور بانک ORICO سری K

این دیوایس همانطور که قبلاً هم اشاره شد از هفت پروتکل پشتیبانی و نوع دستگاه را به صورت هوشمند شناسایی می‌کند.

پاوربانک مورد بحث با دستگاه‌های اپل، سامسونگ، کیندل و … سازگار است. این هفت پروتکل شارژ سریع، شامل استانداردهای QC 2.0 3.0 / BC 1.2 برای دستگاه‌های اپل، Samsung AFC و MTK PE 2.0 1.1 است.

 

پاور بانک ؛ اوریکو یکی از انقلابی‌ترین محصولات خود را که یک پاور بانک با قابلیت

اوریکو بهترین پاوربانک شارژ سریع جهان به حساب می‌آید و با بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع تا ۱۸ وات توان را در اختیار همه دستگاه‌هایی که می‌خواهید شارژ کنید، قرار می‌دهد. این یک روش راحت، ایمن و قابل اعتماد برای شارژ کردن و تأمین توان لوازم الکتریکی گوناگون است.ضمن اینکه فرآیند شارژ ۲ تا ۴ برابر سریع‌تر از پاوربانک‌های استاندارد صورت می‌پذیرد.

لازم است مجدداً خاطر نشان سازیم که این پاوربانک هم برای iOS و هم اندروید سرعت شارژی باورنکردنی ارائه می‌کند.

پاور بانک ORICO سری K

پاوربانک اوریکو با کمک کابل شارژ سریع که با دستگاه‌های iOS مطابقت دارد تنها در طی ۳۰ دقیقه میزان شارژ باتری دیوایس شما را از صفر به ۵۰ درصد می‌رساند.شارژ کردن دستگاه‌های iOS با این سرعت باعث ایجاد عملکرد دو برابری نسبت به شارژرهای معمولی آن دستگاه‌ها می‌شود.
 

اوریکو همچنین مجهز به آخرین فناوری شارژ سریع کوالکام (QC 3.0) است که به آن امکان شارژ دستگاه‌های اندرویدی با سرعت ۴ برابر یک شارژر معمولی را می‌دهد. این پاوربانک باتری گوشی‌های اندرویدی را تنها در طی ۳۰ دقیقه تا ۸۰% شارژ می‌کند.

QC 3.0 از یک الگوریتم هوشمند برای شارژ بهره می‌گیرد که گوشی به وسیله آن به طور هوشمندانه‌ای تشخیص می‌دهددر هر زمان به چه میزان توانی نیاز دارد و بدین ترتیب بهینه‌ترین انتقال توان صورت می‌گیرد.

 

 

کیفیت پاور بانک ORICO سری K

پاوربانک اوریکو ظرفیت بسیار بالای ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر را در یک بدنه باریک گردآوری کرده است. این ظرفیت امکان شارژ آیفون X تا ۵ بار متوالی، آیفون ۸ تا ۷ بار و آی‌پد مینی را تا ۱.۵ بار فراهم می‌سازد.

بسیاری از پاوربانک ها بدنه باریکی ندارند. اوریکو امکان شارژ را در هر موقعیتی فراهم کرده است و با اندازه کوچکی که دارد، حتی در جیب پشتی شلوار نیز جای می‌گیرد. با شارژ کامل آن می‌توانید تا هفت روز از این پاوربانک استفاده کنید.

آیا از این که شارژ گوشی‌تان در طی کمتر از یک روز تمام می‌شود ناراحت هستید؟

آیا هر زمان که به پاوربانک نیاز دارید باتری آن خالی شده است؟

اینک زمان آن رسیده است که به سراغ پاور بانک اوریکو بروید تا تمامی این مشکلات را به فراموشی بسپارید؛

دستگاهی که تا هفت روز به احتمال زیاد شما را یاری خواهد کرد.

پاور بانک ORICO سری K

این پاوربانک علیرغم ظرفیت بالا برای شارژ مجدد تنها به ۲ ساعت زمان نیاز دارد.

اوریکو شارژر باتری بیرونی را به صورت توکار در آورده است و با پورت‌های USB-C/ Type-C و میکرو یو‌اس‌بی سازگاری دارد. می‌توانید از این پورت‌ها برای شارژ سریع‌تر باتری بیرونی یا شارژ سریع باتری خود پاوربانک با توان ۱۸ وات (۵ ولت ۳ آمپر) استفاده کنید.

کل فرایند شارژ مجدد تنها ۲ ساعت زمان نیاز دارد. همچنین پورت نوع C می‌تواند برای شارژ کردن مک‌بوک به عنوان یک پورت خارجی نیز عمل کند.

اوریکو به عنوان عرضه کننده بهترین محصولات پاوربانک قوی‌ترین امکانات را با کمترین قیمت در میان همه دستگاه‌های شارژ کننده دیگر در اختیار شما قرار می‌دهد. اوریکو خود خالق این سبک شارژ با کیفیت بوده است. اینک ورود شما را به این دنیای انقلابی نوین خوشامد میگوییم.

دو خروجی USB Type-A و یک خروجی Type-C بر روی پاور بانک اوریکو وجود دارد که با آن‌ها می‌توان گوشی، تبلت، مک‌بوک و دیگر دستگاه‌ها از قبیل لپ‌تاپ، نینتندو سوئیچ، دوربین‌های گو پرو، چراغ‌های یواس‌بی، انواع دوربین‌های اکشن، اسپیکرهای پرتابل، تبلت ها و غیره را به طور همزمان شارژ نمود.

با داشتن یک پاوربانک اوریکو می‌توانید همه دستگاه‌های خود را شارژ کنید.

پاور بانک ORICO سری K

چند دستگاه الکترونیکی مانند آیفون، ساعت هوشمند، آی‌پد، ایرپاد، لپ‌تاپ و … در زندگی روزمره مورد استفاده قرار می‌دهید؟

با استفاده از پاوربانک اوریکو دیگر نیازی به هیچ شارژر دیگر نخواهید داشت. این پاور بانک سه خروجی شامل دو خروجی یواس‌بی نوع A و یک خروجی نوع C دارد. اگر از کاربران محصولات اپل یا اندروید باشید در هر صورت اوریکو برای شما طراحی شده است تا بتوانید همه دستگاه‌های خود را به روشی آسان و بی دردسر شارژ کنید.

 

پاور بانک ORICO سری K

پاور بانک ORICO سری K

سؤالات متداول پاور بانک ORICO سری K

  1. پاور بانک اوریکو با چه نوع گوشی‌هایی سازگار است؟

اوریکو با هر نوع گوشی هوشمندی از جمله آیفون X، آیفون ۸ و دیگر مدل‌های قدیمی‌تر مانند آیفون ۶ یا ۷، گوشی‌های سامسونگ نوت ۷، گلکسی S6/S7، گلکسی Edge، و ال‌جی G5/6 و …. سازگاری دارد.

  1. ویژگی‌های ایمنی اوریکو چیست؟

اوریکو با استفاده از باتری‌های با کیفیت و ایمن لیتیوم پلیمر ساخته شده است. چندین استاندارد امنیتی در آن لحاظ شده که لایه‌های مختلف حفاظتی را تضمین می‌کنند و در برابر شارژ بیش از حد، ولتاژ بالا، جریان مازاد، میدان مغناطیسی، اتصال کوتاه، حرارت بیش از حد، توان مازاد، بازیافت و تخلیه شارژ مازاد کاملاً حفاظت شده است.

  1. آیا اوریکو از پروتکل QC 3.0 پشتیبانی می‌کند؟

بله پاوربانک اوریکو از این پروتکل پشتیبانی می‌کند.

  1. پاوربانک اوریکو چند ورودی و خروجی دارد؟

این پاوربانک دو ورودی و سه خروجی دارد.

  1. آیا این پاوربانک قابلیت شارژ شدن همزمان با شارژ کردن را دارد؟

و آیا می‌توان در هنگام شارژ کردن یک گوشی، خود آن را در شارژ قرار دارد؟

نه این قابلیت هنوز در پاوربانک تعبیه نشده است. پاوربانک اوریکو در حال حاضر از قابلیت شارژ Pass-Through پشتیبانی نمی‌کند.

  1. آیا اوریکو می‌تواند مک‌بوک را شارژ کند؟

بله اوریکو می‌تواند از طریق پورت یواس‌بی نوع C مک‌بوک را با سرعت ۱۸ وات شارژ کند.

  1. چگونه می‌توان اوریکو را سریع‌تر شارژ کرد؟

با استفاده از یک شارژر ۹ ولت/۲ آمپر می‌توانید این پاوربانک را با سرعت ۱۸وات شارژ کنید.

جهت مشاهده اطلاعات دقیق تر این محصول به اینجا مراجعه نمایید . 

 

شرکت اوریکو در هر هفته محصولات جدیدی را طراحی می کند و بعد از بررسی های صورت گرفته در بخش های مختلف کارخانه ( انجام دادن آزمایش های مور نیاز بر روی محصولات ) محصول جدید را با استاندارد های بین المللی کسب شده CE , FCC , RoHs و با کیفیتی بالا جهت عرضه در بازار های جهانی به واحد فروش ارسال می نماید .

نماینده ی انحصاری محصولات شرکت اوریکو با گارانتی چهارفصل در ایران عرضه می کنند.

مقاله های مرتبط با پاور بانک ORICO سری K : 

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *