اخبار اوریکو

ثبت سریال گارانتی

مدت زمان مطالعه < 1 1

قابل توجه مصرف کنندگان عزیز و محترم محصولات اوریکو

خواهشمند است جهت دریافت خدمات بهتر و اطمینان از اصالت کالا، اقدام به ثبت سریال گارانتی محصولات خریداری شده در سایت شرکت چهارفصل نمایید.

لازم به ذکر است که سریال محصولاتی که در سایت ثبت نشده باشد، فاقد گارانتی محسوب می‌شود. (بخش گارانتی از دادن خدمات به این دسته از محصولات معذور است).

در صورتی که سیستم سریال وارد شده را قبول نمی‌کند، لطفا از فرم تماس با ما با شرکت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید
گزارش بازدید از غرفه اوریکو در الکامپ 96

نوشته‌‌‌های مشابه

15 دیدگاه در “ثبت سریال گارانتی

  1. محمد گفت:

    سلام کابل لن CAT7 اوریکو از دیجیکالا خریدم امروز رسیده دستم. رفتم داخل سایت 4 فصل میگه سریال محصول در دیتا بیس موجود نیست.6936761835459

    1. اوریکو ایران گفت:

      سلام تمامی سریال ها بروز شده می تونید ثبت کنید

  2. میلاد سراجی خوزستانی گفت:

    سلام و با عرض خسته نباشید
    شماره سریال LHX2020110300075 برای محصول دانگل بلوتوث مدل BTA-409 لطفا ثبت شود (4FASL.CO)
    و سوالی داشتم در صورتی که محصول مشکل داشت برای پیگیری ضمانت کالا کجا بایستی اقدام کنم بنده ساکن اهواز هستم آیا نمایندگی اوریکو در اهواز است ؟؟؟ اگر بله لطفا آدرس نمایندگی در اهواز رو بهم بدید و در غیر اینصورت لطفا منو کامل راهنمایی کنید و ناگفته نمونه من این محصول رو از دیجی کالا (digikala.com) خریداری کرده ام باتشکر

    1. اوریکو ایران گفت:

      سلام
      دوست عزیز سریال باید توسط خود شما در سایت 4fasl.co ثبت بشه .همچنین آموزش های لازم در سایت 4fasl.co قرار داده شده است.
      لطفا شماره تماس خود را از طریق ایمیل و یا پشتیبانی آنلاین برای ما ارسال کنید تا راهنمایی های لازم صورت گیرد.
      با تشکر

  3. سید فرزاد هاشمی گفت:

    شماره سریال هاب ORICO MH4U-U3-03-CR-BP به شماره RC2020112601299 را قبول نمیکند برای گارانتی که در سایت ثبت شود.

    1. اوریکو ایران گفت:

      سلام
      می تونید سریالتون رو روی سایت ثبت کنید. سایت 4fasl.co

      1. سید فرزاد هاشمی گفت:

        سلام.سریال ثبت شد.سپاس از شما

        1. اوریکو ایران گفت:

          ممنون از شما که سریال را در سیستم گارانتی ثبت کردین.

  4. 9124770656 گفت:

    سلام شماره سریال KWE2019102207750 برای محصول کابل CAT7 تو سایت گارانتی چهارفصل ثبت نمی شود

    1. اوریکو ایران گفت:

      سلام
      آقای حبیبی هیچ مشکلی نداره می تونید ثبتش کنید.
      با تشکر

  5. امیربهرامی گفت:

    سریال دستگاه DH4U-U2
    باسریال YC2017071805322
    و با تاریخ ابطال گارانتی 1399/06/31
    ثبت نمی شود

    1. محمد گفت:

      سلام
      ببخشید میخواستم بدونم برای استفاده از گارانتی باید قطعه رو کجا بفرستم؟من یه هاب تهیه کردم از شرکت شما در دیجی کالا،روی سیستم اسمبل شد سیستم شناسایی کرد اما بعد از چند دقیقه سیستم خاموش میشد ،مشکل فنی داره قطعه، ممنون میشم راهنمایی کنید که چیکار کنم…قطعه گارانتی دار هست و سریالش هم ثبت شده از این نظر مشکلی نداره.ممنون

      1. اوریکو ایران گفت:

        سلام دوست عزیز لطفا با واحد گارانتی تماس بگیرید 02154428000 داخلی 2

  6. بهروز گفت:

    شماره سریال دستگاه hub h7928 u3 v1را قبول نمیکند برای گارانتی که در سایت ثبت شود

    1. اوریکو ایران گفت:

      سلام
      لطفا دوباره تلاش کنید تا یک ساعت پیش تمامی سریال ها در دیتا بیس بارگزاری گردیده .

      با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *