تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی s22

Post Main

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی s22 به طور رسمی در ماه فوریه خواهد شد.

در رویداد بزرگ بعدی سامسونگ با نام Unpacked، جایی که انتظار می‌رود گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S22 به بازار عرضه شود، به طور رسمی در ماه فوریه برگزار می‌شود.

در حالی که تاریخ مشخصی اعلام نشده است، TM Roh، مدیرعامل و رئیس شرکت Samsung MX، در خبری تأیید می‌کند که عرضه این گوشی به بازار، در ماه فوریه انجام می‌شود.

Leaks قبلاً به تاریخ ۹ فوریه سال ۲۰۲۲ اشاره کرده بود، حتی ساعت عرضه را نیز مشحض کرده بود.

سایر شایعات در مورد تاریخ عرضه s22، مربوط به ۲۵ فوریه است. ولی هنوز هیچ یک از آنها توسط سامسونگ رسماٌ تأیید نشده است. احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا تاریخ رسمی برای برگزاری Unpacked بعدی سامسونگ اعلام شود.

در ایالات متحده، تلفن‌های هوشمند جدید سامسونگ را می‌توان از ۲۱ ژانویه (جمعه ۱ بهمن ماه ۱۴۰۰) پیش خرید کرد و همچنین باید ۵۰ دلار اعتبار سامسونگ برای خرید خود داشته باشید. در ایران قیمت گوشی سامسونگ s22 هنوز تعیین نشده است. قیمت احتمالی s22 با توجه به قیمت Galaxy S21 Ultra، آن در محدوده ۳۰ میلیون تومن می‌تواند باشد.

TM Roh به صراحت از سامسونگ گلکسی s22 نامی نبرده است، اما از نسل بعدی گوشی‌های هوشمند گلکسی s صحبت کرده است.

در پست خبری از شرکت سامسونگ آمده است:

“در فوریه ۲۰۲۲ در رویداد Unpacked ، ما شما را با جدیدترین دستگاه موبایل سری S آشنا می کنیم. نسل بعدی گلکسی S را در این رویداد ارائه خواهیم کرد. یکی از بهترین تجربیات گلکسی سامسونگ در یک دستگاه نهایی، ما را گرد هم می‌آورد.”

سایت شرکت سامسونگ

سری گلکسی S22 سامسونگ می‌تواند ویژگی‌هایی را از سری گلکسی نوت به ارث ببرد.

مقالات مرتبط

توجه

شایعات بی شماری از قبل هست که نشان می‌دهد که طراحی سامسونگ گلکسی s22 اولترا باید بیشتر از مدل قبلی خود به نوت شباهت داشته باشد. انتظار ظاهری بسیار زاویه دارتر از Galaxy S21 Ultra و احتمالاً یک اسلات برای S Pen را داریم.

ما معتقدیم که این گوشی هوشمند می‌تواند جانشین دستگاه‌هایی مانند Samsung Galaxy Note 20 Ultra  باشد. اظهارات TM Roh صریحاً این موضوع را تأیید نمی‌کند، اما به وضوح به آن اشاره دارد.

او در پست خود به صراحت می گوید که بسیاری از سری‌های سال گذشته دلتنگ گلکسی نوت بودند و قلم S را دوست داشتند. سامسونگ طرفداران خود را فراموش نکرده است.

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *