بهترین پاور بانک ارزان قیمت

Post Main

 

معمولا زمانی که قصد داریم لوازم جانبی خریداری کنیم به صفحه خرید مورد نظر در فروشگاه های اینترنتی می رویم و با مشاهده انواع محصولات، زمان خیلی زیادی را تلف می کنیم. این موضوع در مورد لوازم جانبی موبایل مانند پاور بانک به خوبی صدق می کند. با هدف خرید بهترین پاور بانک ارزان قیمت و خوب وارد یک فروشگاه اینترنتی می شویم. اما به هدفمان نمیرسیم ما برای شما لیستی از بهترین پاور بانک ارزان قیمت تهیه کردیم.

با توجه به اینکه امروزه کاربران موبایل، تبلت، پلیرها و سایر دستگاه‎های دیجیتال قابل شارژ استفاده‌های زیادی از گجت های خود می‌کنند، لذا مساله باتری و شارژ جزو مسائل حیاتی و مهم در استفاده از این وسایل خواهد بود. تصور کنید در جایی هستید که به برق شهری دسترسی ندارید و در عین حال نیز باید تماس تلفنی مهمی برقرار کنید و یا استفاده دیگری از دستگاه دیجیتال خود دارید، حالا چه می‌کنید؟ درست است بدون دسترسی به برق یا منبع انرژی تلاش شما بی‌فایده خواهد بود. اما داشتن یک شارژ همراه یا خرید پاور بانک می‌تواند مشکل را حل کند.

امروزه با پیشرفت باتری‌های گوشی‌های هوشمند، پاور بانک‎ها نیز پیشرفت قابل توجهی در جهت توسعه باتری‌های خود داشته‌اند. اما مورد دیگری که در این زمینه مطرح می‌شود، قیمت بالایی است که این گجت ها دارند. در این راستا محصولات دیگر هم وجود دارند که از باتری‌هایی با ظرفیت کمتر برخوردار بوده و در عین حال کیفیت بالایی را هم ارائه می‌دهند. بله پاور بانک ارزان و باکیفیت هم در بازار برای کسانی که دنبال مراکز بهترین پاور بانک ارزان قیمت و فروش عمده پاور بانک ارزان هستند، موجود است. ادامه مقاله را دنبال کنید.

عمر مفید پاور بانک چقدر است؟

جواب این سوال برای مدل‌های مختلف پاور بانک و اجزای سازنده و کیفیت تولید، متفاوت است. پاوربانک‌های بهتر با قیمت بیشتر می‌توانند طول عمر بیشتری داشته باشند در صورتی که انواع پاوربانک ارزان قیمت احتمال دارد اینگونه نباشند. پاور بانک معمولا به صورت روزانه استفاده نمی‌شود، بنابراین می‌تواند بیش از ۱۸ ماه عمر کند. یک پاور بانک خوب می‌تواند از ۳ تا ۶ ماه شارژ خود را با کمترین اتلاف، حفظ کند. پاور بانک‌های با کیفیت پایین‌تر ممکن است نتوانند به خوبی شارژ خود را بین ۴ تا ۶ هفته حفظ کنند.

پاور بانک چند بار شارژ می کند؟

این مورد به ظرفیت باتری دستگاه شما بستگی دارد. قانون کلی آن است که ظرفیت پاور بانک را به ظرفیت باتری تقسیم کنید. برای مثلا یک پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به صورت نظری می‌تواند یک آیفون ۶ پلاس را ۶.۹ بار از صفر تا ۱۰۰ شارژ کند (۲۰۰۰۰/۲۹۱۵=۶.۹).

البته در نظر داشته باشید که این مورد همیشه ۱۰۰ درصد دقیق نیست و عوامل دیگری هم دخیل هستند.

مهم ترین نکته ای خرید بهترین پاور بانک ارزان قیمت

با توجه به اینکه ممکن است در طول زمان خرید و مشاهده ویژگی های جالب و بسیار خوب پاور بانک ها، بودجه تان را افزایش دهید پیشنهاد میکنیم قبل از بررسی انواع پاور بانک، مقاله ویژگی های بهترین پاور بانک را مطالعه کنید.

نکته قابل توجه در زمان خرید پاور بانک ارزان این است که کیفیت را فدای قیمت نکنید! ظرفیت باتری، برند پاور بانک، تعداد پورت های USB، جنس بدنه و موارد دیگر از گزینه هایی هستند که روی قیمت تاثیر مستقیم می گذارند. گاهی اوقات یک پاور بانک ارزان اما با کیفیت متوسط ارزش خرید دارد در صورتی که برخی از محصولات طوری طراحی شده اند که همه ویژگی های مثبت را دارا باشند ولی کیفیت خوبی ندارند. به همین دلیل ارزش خرید ندارد. در ادامه به نکته دوم برای خرید پاور بانک ارزان اشاره می کنیم.

با افزایش بودجه تان، پاور بانک بهتری بخرید

از قدیم شنیده ایم که هر چقدر پول بدهی همانقدر آش میخوری! خرید پاور بانک ارزان هم از آن دسته کارهایی است که با کوچک ترین افزایش در بودجه تان، نتایج مثبت بیشتری را مشاهده خواهید کرد. اگر بخواهیم یک مثال بزنیم باید اینطور بگوییم که ممکن است در شرایطی، اختلاف دو پاور بانک ارزان و خوب از نظر قیمت تنها ۱۰ هزار تومان باشد اما همین ۱۰ هزار تومان اختلاف های کوچک و بزرگی در کیفیت و ویژگی های پاور بانک گرانتر ایجاد می کند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حداکثر بودجه ای که می توانید برای پاور بانک ارزان هزینه کنید را به صورت دقیق در نظر داشته باشید تا با توجه به ویژگی های مد نظرتان، بدون اتلاف وقت گزینه مورد نظر را انتخاب کنید.

 

ظرفیت شارژر همراه چقدر مهم ؟

مهمترین معیار انتخاب برای اکثر افراد تعداد دفعاتی است که یک پاور بانک می‌تواند تلفن همراه آن‌ها را شارژ کند و این موضوع به ظرفیت پاور بانک بستگی دارد البته باید دقت کنید که ظرفیت‌های واقعی پاور بانک‌ها همیشه همان چیزی نیست که تولید کنندگان ادعا می‌کنند در ادامه برندهایی معرفی شده‌اند که قابل اعتماد تر هستند و ظرفیت اعلام شده از آن‌ها به واقعیت بسیار نزدیک است.

ظرفیت پاوربانک‌ها با شاخص میلی آمپر ساعت (mAh) مشخص می‌شود که برخلاف ظاهرش واحدی برای زمان نیست بلکه واحدی برای میزان انرژی الکتریکی است که یک پاور بانک می‌تواند در خود ذخیره کند؛ برای اینکه موضوع واضح تر شود فرض کنید پاور بانک یک پارچ آب است که ۵لیتر آب نگه می‌دارد و تلفن همراه شما یک لیوان است که ظرفیتش ۰.۵لیتر است بنابر این شما می‌توانید لیوان آب را ۱۰بار پر کنید قبل از اینکه مجبور باشید دوباره تنگ را پر از آب کنید.

معمولا پاور بانک‌های موجود در بازار بین ۱۰هزار تا ۲۵هزار میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارند و باطریِ یک تلفن همراه معمولی(مثل: سامسونگ گلکسی اس۹ یا آیفون ۱۱) حدود ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد، در نظر بگیرید که به دلیل اتلاف انرژی و البته میزان مصرف تلفن همراه شما حین شارژ شدن عدد ظرفیت موثری که از پاور بانک دریافت می‌کنید کمتر از آن چیزی است که باید باشد به عنوان مثال: یک پاور بانک با ظرفیت ۱۲هزار میلی‌آمپرساعت باید بتواند یک تلفن همراه ۳هزار میلی‌آمپر ساعتی را ۴ بار کاملا پر کند اما در واقعیت این عدد احتمالا چیزی بین ۳ تا ۳.۵ بار خواهد بود آن هم در صورتی که عدد ذکر شده از طرف سازنده پاور بانک حقیقت داشته باشد.

 

مارک شارژر همراه مهم است ؟

تعداد برندهای موجود در بازار پاور بانک بسیار زیاد است و بعضی از این برندها ویژگی‌های باورنکردنی را برای هزینه کم تری پیشنهاد می‌دهند ممکن است این ویژگی‌ها حقیقت داشته باشند اما خرید از فروشگاه‌های نامعتبر و همچنین خرید برندهای نامعتبر همیشه ریسک دریافت یک محصول کاملا بی‌کیفیت را به همراه خواهد داشت به عنوان مثال در یک آزمایش واقعی بررسی شد که بعضی از برندهای نامعتبر درمورد ظرفیت پاور بانک حتی تا سه برابر بیشتر از میزان واقعی ادعا کرده بودند و اگر این مقدار را با اتلاف انرژی کنار هم بگذارید تقریبا این پاور بانک هیچ استفاده‌ای نخواهد داشت.

برخی از برندهای معتبر بازار که می‌توانید به آن‌ها اعتماد کنید عبارتند از  اوریکو و  انکر، شیائومی، راوپاور، سامسونگ، ای دیتا و آکی؛ در حال حاضر برند اوریکو به صورت میانگین بهترین عملکرد و بیشترین محبوبیت را بین همه رقبا دارد اما همیشه تک محصولات با کیفیتی از دیگر برندها هم وجود دارد که اگر به دنبال انتخاب ایده آل هستید بهتر است آن‌ها را نیز مد نظر قرار دهید.

 

خورشیدی(سولار) یا معمولی

با وجود اینکه هنوز شارژ خورشیدی را نمی‌توان به عنوان یک منبع اصلی برای تغذیه پاور بانک در نظر گرفت اما بعضی از موارد موجود در بازار می‌توانند در مواقع ضروری کاربردی باشند و بعضی از مدل‌های چند پنله که در ادامه خواهیم دید می‌توانند انتخاب نسبتا مناسبی برای مصارف خاصی مثل کوهنوردی، صحرا نوردی، کمپ زدن و… باشند.

 

دیگر ویژگی‌های جانبی بهترین پاور بانک ارزان قیمت

علاوه بر ویژگی‌های اصلی بالا بعضی از پاور بانک‌ها امکانات خاصی دارند که بسته به نیازهای شما می‌تواند مفید یا کاملا بدون استفاده باشد لیستی از این ویژگی‌های خاص در زیر قرار دارد تا متوجه شوید می‌توانید انتظار چه نوع ویژگی‌هایی را از یک پاور بانک داشته باشید.

  1. قابلیت شارژ سریع: این قابلیت فقط برای کسانی است که تلفن همراهشان از شارژ سریع(Fast Charge, Quick Charge) پشتیبانی کند؛ نام تلفن همراه خود را در گوگل و یا سایت سازنده گوشی هوشمند جستجو کنید و در قسمت مشخصات به دنبال قابلیت شارژ سریع بگردید تا متوجه شوید تلفن همراه شما از این قابلیت پشتیبانی می‌کند یا خیر.
  2. قابلیت شارژ بی‌سیم: این قابلیت هم فقط درمورد تلفن‌های همراه خاصی کاربرد دارد و تلفن همراه شما را بدون نیاز به سیم و فقط با قرار دادن بر روی پاور بانک شارژ می‌کند؛ به روش مشابه بالا می‌توانید متوجه شوید که تلفن همراه شما از این ویژگی پشتیبانی می‌کند یا خیر(این قابلیت QI نام دارد: خوانده می‌شود “چی”)
  3. خاموشی اتوماتیک: اگر به هر دلیلی با ضربه یا مشکلات سیستمی اتصال کوتاهی در پاور بانک ایجاد شود پاور بانک به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود تا از آتش سوزی جلوگیری کند.
  4. کنترل دما: برای جلوگیری از بیش از حد گرم شدن بدنه‌ی پاور بانک
  5. ضد آب بودن
  6. داشتن چراغ قوه

شارژر همراه اوریکو مدل K10000 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت به همراه تکنولوژی شارژ سریعشارژر همراه اوریکو مدل K10000 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت به همراه تکنولوژی شارژ سری

پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپری «اوریکو» (Orico) مدل «K10000» باتری‌ از نوع باتری‌های لیتیوم-پلیمری دارد. این شارژر همراه دو درگاه USB با قابلیت شارژ هر دو دستگاه به صورت همزمان را دارد که ولتاژ خروجی آن ۵ ولت است و با اکثر گوشی‌های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال و دیگر دستگاه‌های ازاین دست سازگار است. همچنین این پاوربانک یک پورت USB Type-C و یک پورت Micro-USB هم دارد. پاوربانک اوریکو K10000 می‌تواند تا ۵ بار گوشی آیفون ۶S یا ۵ بار هوآوی P7 را شارژ کند؛ همچنین آیپد مینی را نیز ۲ بار شارژ می‌کند. شارژ K10000 از طریق درگاه microUSB صورت می‌گیرد که درلبه‌ی بالایی این پاوربانک تعبیه شده و ولتاژ و شدت جریان ورودی آن ۵ ولت است. شارژر همراه اوریکو K10000 قابلیت شارژ امن و سریع دارد و تراشه‌ای در آن قرار داده شده تا شدت جریان مورد نیاز هر دستگاه را تشخیص دهد که باتری دستگاه آسیب نبیند و نگرانی کاربران از این بابت را برطرف کند. بر روی این شارژر همراه تعدادی چراغ رنگی قرار داده شده تا میزان شارژ را به درصد نمایش دهد و شارژ آن به موقع انجام شود. جنس بدنه‌ی این مدل از پاوربانک های اوریکو از پلاستیک ABS است که بسیار مقاوم است و وزن ۲۱۱ گرم و ابعاد ۱۶×۶۶×۱۳۸ میلی‌متر، اوریکو K10000 را به یک پاوربانک باریک و زیبا تبدیل کرده است.

 

مشخصات شارژر همراه اوریکو مدل K10000

  • ابعاد : ۱۶ × ۶۶ × ۱۳۸ میلی‌متر
  • کلاس وزنی : معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • وزن : ۲۱۱ گرم
  • محدوده ظرفیت : ۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی : ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم-پلیمری
  • ولتاژ ورودی : ۵.۰ ولت
  • ولتاژ خروجی : ۵.۰ ولت
  • تعداد درگاه خروجی : ۳ عدد
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر رنگی
  • سازگار با : انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌های از این قبیل
  • قابلیت های ویژه : امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) ,تکنولوژی Quick Charge 3.0 ,امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • مشخصات فنی : مجهز به دو پورت USB 2.0
  • مجهز به یک پورت microUSB
  • مجهز به یک پورت USB Type-C
  • شدت جریان ورودی: برای ۵ ولت ۳ آمپر، برای ۹ ولت ۲ آمپر، برای ۱۲ ولت ۱.۵ آمپر
  • پروتکل‌های قابل پشتیبانی: QC3.0/QC2.0/FCP/BC1.2/MTK/PE2.0/PE1.1/AFC/Type-C

شارژر همراه اوریکو مدل FIREFLY-K10S ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت

شارژر همراه اوریکو مدل FIREFLY-K10S ظرفیت 10000 میلی آمپرساعتشارژر همراه یا همان پاوربانک برای افرادی که از تمام شدن باتری دستگاه‌های دیجیتالشان مانند گوشی هوشمند یا تبلت خسته شده‌اند بهترین راه حل است. شارژر همراه اوریکو مدل FIREFLY-K10S ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت در ابعادی طراحی شده تا با آسانی قابلیت جابه‌جایی را داشته باشد. این پاور بانک در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است. اوریکو برای این مدل از ۲ خروجی با شدت جریان ۲.۴ آمپر استفاده کرده است. با استفاده از این مدل شما قادرید از هر دو خروجی به صورت هم‌زمان استفاده کنید. توجه داشته باشید در هنگام استفاده از دو پورت شدت جریان به این میزان نخواهد بود. شارژر همراه اوریکو مدل FIREFLY-K10S ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت ۴ چراغ  نشان دهنده میزان شارژ باقی مانده پاور بانک دارد. این کالا استاندارد CAA دارد. با داشتن این استاندارد شما قادرید این این پاور را به درون هواپیما هم ببرید. اگر قصد تهیه پاوربانک دارید این مدل گزینه مناسبی است.

 

مشخصات شارژر همراه اوریکو مدل FIREFLY-K10S

  • ابعاد : ۱۴۳x73x16 میلی‌متر
  • کلاس وزنی : معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • وزن : ۲۳۰ گرم
  • محدوده ظرفیت : ۵ تا ۱۰ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی : ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم-پلیمری
  • ولتاژ ورودی: ۵.۰ ولت
  • ولتاژ خروجی : ۵.۰ ولت
  • شدت جریان خروجی : ۲.۴ آمپر
  • تعداد درگاه خروجی ک ۲ عدد
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC) : ندارد
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع : ندارد
  • قابلیت های ویژه : امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) ,شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) ,امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) , نازک (ضخامت ۲ سانتی‌متر و کم‌تر)
  • مشخصات فنی :یک پورت با جریان خروجی بالا
  • دارای ۴ چراغ نشان دهنده میزان شارژ باقی مانده پاور بانک
  • مطابق با استاندارد های CAA
  • ضخامت ۱۶ میلی‌متر
  • قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه
  • جنس بدنه
    پلاستیک

شارژر همراه اوریکو مدل U5020 ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

شارژر همراه اوریکو مدل U5020 ظرفیت 50000 میلی آمپر ساعتشارژرهمراه «اوریکو» مدل « U5020» باتری با ظرفیت ۵۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد. این پاوربانک می‌تواند منبع تغذیه برای لپ‌تاپ، منبع تغذیه روتر وهاب، خروجی برق ۲۲۰ ولت باشد و زمانی که شما در بیرون از منزل هستید یا برق ندارید تامین کننده برق مورد‌نیاز شما باشد؛ هم‌چنین می‌تواند گوشی و تبلتتان را شارژ کند. پورت‌های شارژ در این شارژرهمراه مجهز به فناوری Quick charge 2.0 هستند که می‌توانید گوشی، تبلت و دوربین خود را سریع‌تر شارژ کنید. خروجی ۲۲۰ ولت U5020 که در بالای آن قرار دارد قادراست که برق دستگاه‌هایی مانند LCD را تامین کند. خروجی ۱۰-۱۲.۶ ولت می‌تواند برق موردنیاز هاب، هارد اکسترنال و  دستگاه‌های دیگر را ارائه دهد؛ هم‌چنین قسمت بالای این شارژر قابلیت جداشدن دارد و زمانی که به آن نیاز ندارید می‌توانید جدایش کنید تا حملش آسان‌تر شود. این محصول از آلیاژ آلومینیوم با تراکم بالا ساخته شده، دارای دوخت چرمی است و پوشش سلیکونی دارد که از ورود گرد و غبار به آن جلوگیری می‌کند . این پاوربانک دارای صفحه نمایش است که نشان دهنده میزان شارژ دستگاه است. این شارزرهمراه می‌تواند ازطریق پنل‌های خورشیدی، اتصال به فندک ماشین و هم‌چنین با برق شهری شارژ شود. U5020 محافظ شارژ بیش‌ازحد، ضدمعکوس، نوسانات‌جریان، نوسانات‌ولتاژ، تخلیه‌بیش‌ازحد، توان‌بیش‌ازحد، ریست، گرم‌شدن‌بیش‌ازحد، اتصال‌کوتاه و محافظ PCT می‌باشد؛ به‌این‌ترتیب می‌توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. اکر به دنبال شارژرهمراهی با کیفیت با قابلیت‌های زیاد هستید؛ شارژرهمراه اوریکو مدل U5020 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

مشخصات شارژر همراه اوریکو مدل U5020

  • ظرفیت اسمی : ۵۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری : صفحه نمایش LCD
  • سایر امکانات و قابلیت‌ها
    ورودی ۱۲V و ۲۴V ، دارای قدرت ۴۰W
  • دارای خروجی USB + منبع تغذیه DC + منبع تغذیه AC
  • درای روشنایی LED
  • کل توان ۱۰۰ وات
  • خروحی برق ۲۲۰V
  • دارای تکنولوژی سریع و امن QC 2.0
  • خروجی برق ۱۹V همراه با کابل برق DC5.5 و تبدیل های متنوع برای انواع لپ تاپ ها
  • خروجی ۲۲۰V AC از سمت بالا می تواند دستگاه هایی مانند LCD و … برق تامین کنند
  • خروجی DC 10-12.6V می توانند برق مورد نیاز هاب و دیگر دستگاه ها را ارائه دهند
  • دو پورت تغذیه ۱۲V
  • داری پوشش سیلیکونی برای جلوگیری از گرد و غبار
  • استفاده شده از آلیاژ آلومینیوم با تراکم بالا
  • مناسب برای حمل، دارای دوخت چرم گاو ظریف
  • دارای ۱۰ محافظ ، امن و قابل اعتماد:محافظ ضد معکوس | محافظ شارژ بیش از حد | محافظ نوسانات جریان | محافظ نوسانات ولتاژ | محافظ تخلیه بیش از حد
  • محافظ توان بیش از حد | محافظ ریست | محافظ گرم شدن بیش از حد | محافظ اتصال کوتاه | دارای محافظ PCT

شارژر همراه اوریکو مدل LD100 ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

شارژر همراه اوریکو مدل LD100 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتمدل «D10000» از سری محصولات «اوریکو» وزن مناسبی دارد و ضخامت آن تنها ۱.۳۷ سانتی‌متر است. این پاور بانک به سادگی داخل جیب یا کیف جای می‌گیرد و همیشه همراه با شما خواهد بود. باتری به کار رفته در این مدل از سری پاوربانک‌های اوریکو لیتیوم پلیمری بوده و ظرفیت آن ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. این پاور بانک ظاهری شبیه به یک مستطیل با طول ۱۶ سانتی‌متر و عرض ۸.۲ سانتی‌متر دارد و با استفاده از آن می‌توانید باتری انواع گوشی‌های موبایل، دوربین دیجیتال، موزیک‌پلیر، تبلت و دیگر دستگاه‌های از این قبیل خود را بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید. در این پاوربانک دو درگاه خروجی وجود دارد که قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه مختلف به طور همزمان را فراهم خواهد کرد. شدت جریان خروجی در این درگاه‌ها ۲.۴ آمپر و شدت جریان ورودی در آن هم ۲.۰ آمپر است. همچنین ولتاژ ورودی و خروجی در این پاور بانک هم ۵.۰ ولت بوده است.

این شارژر همراه با استفاده از پلاستیک ABS ساخته شده و مقاومت مطلوبی در برابر خط‌وخش دارد. درگاه‌های خروجی USB و درگاه ورودی Micro-USB در آن روی سطح کناری از شارژر قرار گرفته‌اند. همچنین روی سطح این پاور بانک نشانگرهای LED هم قرار گرفته تا خیالتان بابت شارژ باتری خود شارژر هم راحت باشد. هر یک از این نشانگرها ۲۵ درصد از ظرفیت کل باتری را نمایش می‌دهند و شما با بررسی آن‌ها می‌توانید زمان دقیق برای شارژ دوباره‌ی باتری را تشخیص دهید.

 

مشخصات شارژر همراه اوریکو مدل LD100

  • ابعاد : ۱۳.۷ × ۸۲ × ۱۶۰ میلی‌متر
  • کلاس وزنی : معمولی|۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم
  • وزن : ۲۴۲ گرم
  • محدوده ظرفیت  : ۱۰ تا ۱۵ هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی : ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت
  • نوع باتری : لیتیوم-پلیمری
  • ولتاژ ورودی : ۵.۰ ولت
  • ولتاژ خروجی : ۵.۰ ولت
  • شدت جریان ورودی : ۲.۰ آمپر
  • شدت جریان خروجی : ۲.۴ آمپر
  • تعداد درگاه خروجی : ۲ عدد
  • نحوه نمایش میزان شارژ باتری : نشانگر LED
  • سازگار با : انواع گوشی های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های از این قبیل
  • قابلیت های ویژه : شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) , تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) , امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) ,امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)
  • سایر امکانات و قابلیت‌ها
    قابلیت اتصال و شارژ ۲ دستگاه به طور همزمان
  • جنس: پلاستیک ABS
  • دارای کابل microUSB

جمع بندی کلی: قطعا گزینه های بیشتری در لیست انواع پاور بانک ارزان قابل مشاهده است؛ اما در این مقاله به بررسی ۴ پاور بانک محبوب پرداختیم که نه تنها قیمت پایین آن ها نشان دهنده بی کیفیت بودنشان نیست، بلکه ملاک انتخاب آن ها، میزان رضایت خریداران و کیفیت خوبشان بوده است. در صورتی که شما هم تجربه خرید یک پاور بانک ارزان قیمت را داشته اید در قسمت  دیدگاه همین صفحه، تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

 
 

شرکت اوریکو در هر هفته محصولات جدیدی را طراحی می کند و بعد از بررسی های صورت گرفته در بخش های مختلف کارخانه ( انجام دادن آزمایش های مور نیاز بر روی محصولات ) محصول جدید را با استاندارد های بین المللی کسب شده CE , FCC , RoHs و با کیفیتی بالا جهت عرضه در بازار های جهانی به واحد فروش ارسال می نماید .

نماینده ی انحصاری محصولات شرکت اوریکو با گارانتی چهارفصل در ایران عرضه می کنند.

 

 

مقاله های مرتبط با بهترین پاور بانک ارزان قیمت :

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *