بررسی هاب آلومینیومی USB 3.0

Post Main

بررسی هاب آلومینیومی USB 3.0 ؛ فرض کنید یک رایانه جدید مثل یک Ultrabook را با قیمت بسیار مناسب خریداری کرده‌اید.

درحالی‌که از خرید یک رایانه با ویژگی‌های خوب با قیمت مناسب خوشحال هستید متوجه می‌شوید که رایانه مورد نظر دارای تنها دو درگاه USB 3.0 می‌باشد و شما بیشتر از دو دستگاه USB برای اتصال به رایانه دارید.

نگران نباشید، با انتخاب هاب آلومینیومی USB 3.0 سری M3H برند اوریکو مشکل شما حل خواهد شد.

محتوی بسته حاوی هاب آلومینیومی USB 3.0 سری M3H من محصولاتی که تعداد زیادی ابزار جهت تنظیم و استفاده به همراه ندارند را می‌پسندم.

محصولات شرکت اوریکو تنها حاوی محصول اصلی و لوازم ضروری هستند.

این لوازم عبارت‌اند از:

  • کابل USB 3.0 به USB 3.0
  • راهنمای استفاده کاربر
  • کارت اطلاعات تجاری

هاب آلومینیومی USB 3.0

دلیل برتری هاب آلومینیومی USB 3.0 سری M3H چیست؟

این محصول دارای مزیت‌های بیشماری است که شاید نتوان همۀ آنها را در این مقاله ذکر کرد و برخی از آنها را شما باید شخصاً تجربه کنید.

اما من سعی می‌کنم تا حد امکان مزیت‌های این محصول را به شما معرفی کنم. اول اینکه این محصول از کابل ساده و صاف A+ استفاده می‌کند.

این محصول همچنین از کابل Type-A USB 3.0 به Type-A USB 3.0 استفاده می‌کند. بنابراین، اگر یک ‌طرف کابل خراب شد ، به‌راحتی می‌توانید آن را عوض کنید .

هر چند احتمال این اتفاق بسیار کم است زیرا کابل از مواد با کیفیت بالا ساخته ‌شده و بسیار بادوام است.

هنگامی‌که کابل را به هاب وصل کنید، چراغ آبی LED روشن خواهد شد که نشان دهنده روشن بودن هاب می‌باشد.

این یک ویژگی جزئی است اما برای افرادی مانند من با اهمیت می‌باشد.

دستگاه ‌هاب من همیشه روشن است زیرا من اغلب دستگاه‌ها را در شب شارژ می‌کنم و روشن بودن چراغ هنگام خواب برای من اذیت کننده خواهد بود. در هر صورت، چراغ LED روی هاب قبل از اتصال کابل USB روشن نخواهد بود و این نشان‌ دهنده توجه شرکت اوریکو به رفاه حال مصرف‌کنندگان می‌باشد.

در ابتدای مقاله به مشکل کمبود درگاه‌های USB بر روی رایانه Ultrabook اشاره کردیم و استفاده از این هاب را به عنوان راه حل ذکر کردیم.

این هاب دارای۷ درگاه USB 3.0 می‌باشد که فایل‌ها را از / به رایانه بسیار سریع‌تر از اتصالات USB 2.0 انتقال می‌دهد.

اگر می‌خواهید از چنین سرعتی در رایانه خود بهره ببرید، رایانه شما باید از قبل دارای یک درگاه USB 3.0

از پیش نصب‌شده باشد، که این موضوع را به‌راحتی می‌توان بررسی کرد، درگاه USB 2.0 به رنگ مشکی و درگاه USB 3.0 به رنگ آبی می‌باشد.

سه درگاه آخر به رنگ مشکی هستند زیرا این درگاه‌ها جهت شارژ USB استفاده می‌شوند. هر سه درگاه ۵ ولتی هستند اما درگاه اول ۲.۱ آمپر صادر می‌کند و دو درگاه دیگر تنها ۱ آمپر صادر می‌کنند. معنای این جمله چیست؟

در واقع درگاه ۲.۱ آمپری برای شارژ کردن تبلت و فبلت (تلفن همراه + تبلت) و دو درگاه دیگر برای شارژ کردن گوشی‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های دارای باتری کوچک مورداستفاده قرار می‌گیرند.

طی آزمایشی که من انجام دادم، درگاه‌ها دقیقاً به همین صورت عمل می‌کردند و من به‌ شدت توصیه می‌کنم که هر درگاه را برای دستگاه‌های گفته‌شده استفاده کنید.

در غیر این صورت، دستگاه شما در معرض خطر خرابی احتمالی قرار خواهد گرفت.

معایب هاب آلومینیومی USB 3.0 سری M3H برند اوریکو

این هاب دارای مزیت‌های بسیاری است اما معایبی نیز وجود دارد. در حال حاضر، من حتی یک مورد کمبود نیز در این هاب پیدا نکردم.

بررسی هاب آلومینیومی USB 3.0

جایگاه هاب آلومینیومی USB 3.0 سری M3H برند اوریکو در زندگی کاربران

من شخصاً این دستگاه جانبی را بسیار می‌پسندم، با استفاده از این دستگاه برقراری ارتباط بین دستگاه‌ها بسیار بهبودیافته است.

من می‌توانم ماوس بی‌سیم مخصوص بازی Logitech مدل G602 ، هدست  X2 Saturn حافظه HDD/ SSD و گوشی‌های سامسونگ و نوکیا خودم را به یک رایانه که تنها دو درگاه USB دارد ، متصل کنم.

چرا باید این هاب را خریداری کرد؟

یک فضای کاری مرتب باعث می‌شود که زندگی بهتر مدیریت شود و این وسیله جانبی راهی برای تبدیل‌شدن به یک فرد مرتب در کمتر از ۱۰ دقیقه است.

من به‌ شدت توصیه می‌کنم که این دستگاه را بزودی تهیه کنید.

جهت مشاهده سری های M3H به این لینک مراجعه فرمایید .

منبع : وب سایت productfeedback.com.au

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *