بررسی شارژر موبایل و تبلت DUK-5P

Post Main
5 / 5 ( 4 امتیاز )

در این مقاله سعی داریم به بررسی شارژر رومیزی موبایل و تبلت DUK-5P بپردازیم. این شارژر بی نظیر و هوشمند، یکی از محصولات با کیفیت و ...

در این مقاله سعی داریم به بررسی شارژر رومیزی موبایل و تبلت DUK-5P بپردازیم. این شارژر بی نظیر و هوشمند، یکی از محصولات با کیفیت و کارایی بالای شرکت اوریکو است. این محصول دارای طراحی خاص و منحصر به فردی است که آنرا از انواع مشابه خود، متمایز می‌کند.

تمام وسایل دیجیتال خود را به یک ایستگاه شارژ وصل کنید!

شارژر موبایل و تبلت DUK-5P، دارای یک منبع تغذیه مرکزی است که می‌توان از آن به عنوان یک ایستگاه شارژ هوشمند استفاده کرد.

 در طراحی این شارژر از چندین فضا به عنوان استند برای نگهداری گوشی و تبلت و … استفاده شده است؛ که آنرا از نمونه‌های مشابه خود متمایز می‌کند.

همچنین این محصول دارای ۵ پورت یو اس بی است. هر پورت آن تا  2.4 آمپر، جریان را با توجه به نیاز دستگاه‌ متصل به آن، هوشمندانه تعیین و تامین می‌کند. شارژر DUK-5P، همزمان پنج دستگاه متصل به آنرا پشتیبانی و شارژ می‌کند. این محصول ۴۰ وات توان موثر دارد.

این شارژر رومیزی با انواع مختلف گوشی، تبلت، ساعت هوشمند و … سازگاری دارد.

بررسی شارژر موبایل و تبلت DUK-5P
شارژر موبایل و تبلت DUK-5P

بررسی ویژگی‌های شارژر موبایل و تبلت DUK-5P

۱- کنترل هوشمند دما: این شارژر توانایی کنترل هوشمندانه دما را دارد. به اینصورت که با افزایش دما و رسیدن آن به بالای ۱۰۰ درجه، برق ورودی را قطع می‌کند. این عمل سبب خنک سازی بدنه می‌شود و دما پایین می‌آید. پس از خنک شدن مجدد برق دستگاه وصل می‌شود.

۲- حفاظت بالا: این محصول، در برابر نوسانات جریان، ولتاژ و توان حفاظت عالی دارد. با محدود کردن جریان تراشه در هنگام افزایش جریان یا در زمان اتصال کوتاه، سبب کاهش توان می‌شود. دستگاه پس از حذف این نوسانات به حالت کارکرد عادی خود بر می‌گردد. این نوع عملکرد باعث حفاظت دو جانبه و ایمنی بیشتر دستگاه‌های متصل شده و همینطور ایستگاه شارژ می‌شود.

همچنین این شارژر رومیزی موبایل و تبلت، از صدمه دیدن باتری دستگاه شما در اثر نوسانات برق، محافظت می‌کند.

۳- استفاده از تکنولوژی MPS : در این تکنولوژی، میزان انرژی الکتریکی تقویت می‌شود. تکنولوژی MPS دارای یکسو کننده‌های ثانویه مختلفی برای قرار گرفتن در توپولوژی Flyback ،LLC است. این تکنولوژی بطور گسترده در شارژرها و آداپتورها استفاده می‌شود و برای USB PD یا شارژر سریع عالی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بررسی شارژر موبایل و تبلت DUK-5P
پورت یو اس بی شارژر موبایل و تبلت DUK-5P

با کیفیت، طراحی منحصر به فرد:

در ساخت شارژر موبایل و تبلت DUK-5P، از جدیدترین و با کیفیت‌ترین مواد پلیمری استفاده شده است. ماده اصلی آن ترکیبی از PC و ABS را تشکیل می‌دهد. این ترکیب منحصر به فرد، به طور قابل توجهی بر مقاومت حرارتی بدنه تأثیر مثبت می‌گذارد. این امر باعث شده است تا مقاومت بدنه تا ۷۵۰ درجه در برابر حرارت بالا برود و شارژر تغییر شکل پیدا نکند. بدنه آن بسیار نرم و لطیف است و از سر خوردن و لغزش دستگاه بروی آن جلوگیری می‌کند.

در پایه‌های این شارژر از یک پد سلیکونی ضد لغزش بسیار نرم استفاده شده است. این پد از میز و دستگاه شما در برابر لغزش و فشار محافظت می‌کند.

بررسی شارژر موبایل و تبلت DUK-5P
پایه‌های شارژر موبایل و تبلت DUK-5P

در طراحی این محصول از مدل “ایستگاه” استفاده شده است. برروی بدنه این شارژر رومیزی از شیارهایی طراحی شده است که می‌توانید دستگاه خود را روی آن قرار دهید. این استند بسیار مستحکم و پایدار است و با قرار دادن دستگاه بروی آن تعادلش بهم نمی ریزد.

یک چراغ LED آبی رنگ کوچک بروی بدنه در نظر گرفته شده است؛ که نشان دهنده وضعیت ایستگاه شارژ است.

شارژر رومیزی موبایل و تبلت DUK-5P
شارژر موبایل و تبلت DUK-5P

طول کابل برق آن ۱.۵ متر است که مناسب برای جابجایی‌های مختلف است و شما مدام با مشکل کوتاهی کابل برق مواجه نیستید.

این محصول دارای گارانتی ۱۲ ماهه شرکت چهار فصل اوریکو ایران است.

مطالبی که شاید به خواندن آن ها علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *